Svjetski izbor

Riječki Zambelli Brand Design osvojio prestižno priznanje za dva vizualna identiteta

Portal Novi list

Anja Zambelli / Foto Ivor Mažar

Anja Zambelli / Foto Ivor Mažar

Od preko 43.000 prijavljenih logotipa iz cijelog svijeta čak dva rada hrvatske autorice Anje Zambelli ušla su u pobjednički izbor



Najveći portal vizualnih identiteta i logotipa LogoLounge objavio je ovogodišnje pobjednike. Dva rada za brandove Leen’s iz Dubaija te Logistu iz Rijeke proglašeni su kao jedni od pobjednika, a oba vizualna identiteta dolaze iz studija Zambelli Brand Design riječke dizajnerice Anje Zambelli.


Ove godine bilo je prijavljeno preko 4.000 logotipa iz cijelog svijeta, a samo nekolicina ulazi u prestižnu knjigu koja se godišnje objavljuje kao izbor najboljih svjetskih logotipa i vizualnih identiteta.


LogoLounge publikacija najprodavanija je knjiga takvog tipa na svijetu, cijenjena među stručnjacima i dizajnerskom industrijom. LogoLounge od 2002. godine otkriva nove trendove vizualnih identiteta u svijetu.





“Iznimno sam sretna zbog ovog priznanja! Doslovno sam se rasplakala kada sam vidjela mail od LogoLoungea.


Posebno me veseli što dokazujemo kako našim znanjem možemo biti u vrhu svjetskih standarda i trendova i to sa stranim brandovima kao sto je Leen’s iz Dubai-a, ali i sa domaćim brandovima poput Logiste”, izjavila je autorica Anja Zambelli.



Leen’s je vrlo poznati lanac restorana u Dubaiju i Abu Dhabiju koji se obratio hrvatskoj dizajnerici za kompletni rebranding vizualnog identiteta te postavljanje strategije branda.


Logista je, pak, domaća tvrtka koja je među 400 najvećih hrvatskih tvrtki prema Privrednom Vjesniku već 12 godina za redom, a prema London Stock Exchangeu uvrštena je i među 1.000 europskih tvrtki koje svojim poslovanjem inspiriraju Europu.