Forvia izvozi robu proizvedenu u meksičkim tvornicama u SAD koji od ožujka naplaćuje 25-postotnu carinu na uvoz iz južnog susjeda.


Njezini su klijenti automobilski divovi Stellantis, Volkswagen i Ford.




Kompanija nastoji ublažiti utjecaj carina pregovorima s klijentima o uključivanju većih troškova u cijene. Razgovaraju i s dobavljačima o izmjeni ugovora i prilagođavaju lance opskrbe.


„Pobrinuli smo se da iskoristimo klauzule o prijenosu troškova i o pregovorima s klijentima, radimo na optimizaciji našeg lanca opskrbe i nastojimo istodobno maksimalno iskoristiti tvornice u SAD-u i potom osigurati veću fleksibilnost troškova u svim pogonima”, rekao je financijski direktor Olivier Durand.


Forvia je također smanjila ulaganja kako bi se lakše nosila s nestabilnošću na tržištu, smanjujući kapitalne izdatke i troškove razvoja za više od 100 milijuna eura u 2025. u usporedbi s prošlom godinom.


Planiraju također smanjiti dodatne fiksne troškove obustavom zapošljavanja na globalnoj razini, trenutnim smanjenjem jednokratnih ugovora, ograničavanjem putovanja i smanjenjem marketinških troškova otkazivanjem sudjelovanja na sajmovima CES i IAA.


„Izvor je problema SAD… ali sve podružnice trebale bi sudjelovati u dodatnom smanjenju troškova”, rekao je Fischer.


Forvia namjerava prodati imovinu koja nije dio strateškog poslovanja do kraja 2026., a interes su prema riječima izvršnog direktora pokazali ponajprije akteri izvan Europe.


U prvom tromjesečju prihod tvrtke porastao je za 2,6 posto, na 6,7 milijardi eura, nadmašivši globalno automobilsko tržište, pokazala je ovomjesečna prognoza S&P Global Mobility.


Prihod u Kini porastao je za 4,6 posto, na 1,3 milijarde eura.


„Iako su rezultati u Kini u cjelini gledano slabiji, uključuju dodatno širenje poslovanja s kineskim proizvođačima, posebno razvoj BYD-a i osnaživanje našeg poslovanja s Cheryjem“, rekao je Durand.