Foto arhiva NL
Potrošači će se uskoro i sami uvjeriti u porast cijena higijenskih papirnatih proizvoda
povezane vijesti
Jedan od najvećih svjetskih proizvođača higijenskih potrepština za široku potrošnju, švedska tvrtka Essity upozorava da kani povećati cijene proizvoda poput toaletnog papira i rola kuhinjskog papira.
Viši menadžer Essityja, među čijim su globalnim brendovima Tempo, Lotus, Zewa, Vinda i TENA, rekao je da će se potrošači uskoro i sami uvjeriti u porast cijena higijenskih papirnatih proizvoda.
“Da bismo kompenzirali trendove troškova, mi u Essityju morat ćemo povećati cijene za ukupno gotovo 20 posto”, rekao je voditelj Essityjeva poslovanja robe široke potrošnje, Volker Zöller za njemački medijski portal T-Online.
“Ovo što se događa u našoj industriji u posljednjih nekoliko tjedana više nije normalno”, rekao je, aludirajući na velike troškove koji idu na sirovine i na potrošnju energije.
Istaknuo je da su posebno “skočile” cijene celuloze te dodao da problemi lanaca opskrbe i logistike dodatno pogoršavaju poteškoće s kojima se suočava tvrtka.
“Cijene logistike u nekim su se slučajevima učetvorostručile, što je dodatno pogoršalo situaciju”, rekao je Zöller.
“U sljedećih nekoliko mjeseci situacija se neće poboljšati pa su stoga poskupljenja neizbježna.”
Kazao je da pregovori s trgovcima već traju.
“S većinom klijenata imamo otvorene ugovore, da bismo mogli što brže reagirati, no hitno bi trebalo prilagoditi čak i one dugoročne”, rekao je Zöller.