Čolak i Polić

Osnivači Surf’n’Friesa o velikom poslu u Americi: Plan nam je dostići 300 milijuna dolara prihoda

Portal Novi list

Foto Surf'n'Fries

Foto Surf'n'Fries

Prvih 12 lokacija se nalaze u Kaliforniji i Texasu, u planu je minimalno 357 lokacija u sljedećih pet godina



Hrvatski brand Surf’n’Fries 16. listopada otvorio je prvi objekt u Sjedinjenim Američkim Državama u Dallasu-u u Texasu.


Prva je to od 12 dogovorenih lokacija koje se zatim otvaraju u Riverside-u te Anaheim-u u Kaliforniji.  Lokacije se otvaraju unutar Walmart dućana s kime je brand potpisao ugovor još krajem 2020. godine.


Prvi s Walmartom


Walmart je najveći Američki retail lanac sa preko 7300 lokacija diljem Amerike te prihodima od preko 559 bilijuna dolara godišnje. Izlazak na Američko tržište pripremao se godinama, te se posljednjih 18 mjeseci intenzivno radilo na realizaciji.





Do suradnje sa Walmart-om je došlo zbog inicijative Walmarta za inovativnim i zanimljivim konceptima koji bi bili dio Walmarta. Surf’n’Fries se pokazao na svim poljima kao brand koji zadovoljava inovativnost, ali i sve ostale vrlo rigorozno postavljene standarde.


Ujedno je i prvi brand iz Europe kojem je pošlo za rukom dobiti tkz. Master Lease ugovor sa Walmartom. Kako bi se realizirala ova prilika, management Surf’n’Fries branda morao je napraviti brojne prilagodbe za Američko tržište.


Promjena menija i branda


Promjena menija jedna je ključnih pa je tako meni proširen na „full menu“ te će se u objektima nuditi doručak, chicken burgeri, nezaobilani krumpirići te deserti.


Osnovno pozicioniranje branda u Americi biti će u segmentu piletine te će konkurirati brandovima poput KFC-a, Chick-Fil-a, Popey’s te Raising Cane’s. Također, zbog prilagodbe tržištu brand mijenja ime u “Surfin’ Chicken”.



Naime, na anglo-saksonskim tržištima “Surf” u imenu, kada je hrana u pitanju, u percepciji kupaca podrazumijeva ponudu ribljih proizvoda.


Kako bi se izbjegle zabune među kupcima, menadžment je odlučio prilagoditi ime, dok interijeri, vizuali i branding ostaju identični kao u originalnom “Surf’n’Fries”-u.


“Cijeli projekt izlaska na Američko tržište napravljen je vlastitim snagama i financijama bez vanjskih investitora što predstavlja posebno zadovoljstvo i dostignuće za tako zahtjevno tržište.


Planovi tu ne staju


Trenutni planovi su i dalje bazirani na franšiznom načinu poslovanja te skaliranje branda putem Walmart kanala. Do sada je potpisano 12 lokacija od kojih će se većina otvoriti u ovoj godini.


Međutim, tvrtka planira dodijeliti još 37 franšiza ove godine jer je već sada interes vrlo visok”, naglašavaju Andrija Čolak i Denis Polić, osnivači Surf’n’Fries branda.



Također dodaju: “Dugoročni planovi su otvaranje preko 350 lokacija unutar Walmarta u sljedećih pet godina čime bi prihodi na Američkom tržištu dosegli planiranih 300 milijuna dolara.


Osim Walmart kanala tvrtka drži otvorene opcije i za razvijanje Drive Through formata te klasičnih uličnih lokala.”