Foto Reuters
U prezentaciji koja je kružila među najvišim rukovoditeljima navodi se da se više od 60% Nestleovog portfelja hrane i pića ne može smatrati zdravim pod "priznatom definicijom zdravog"
povezane vijesti
- Tajni kupci obišli trgovine: Kvaliteta hrane je katastrofalna! Na akciji je samo pokvareno, trulo, nejestivo
- Domaći i svjetski stručnjaci ponudili važna rješenja na međunarodnom Kongresu o sigurnosti i kvaliteti hrane pod nazivom „Jedno zdravlje“
- Mnogo je načina da tvrtka napusti Rusiju, ali svi su loši: Nestle i Unilever su odlučili ostati
Švicarski proizvođač hrane i pića Nestle priopćio je u ponedjeljak da radi na ažuriranju svoje prehrambene i zdravstvene strategije nakon što je Financial Times izvijestio o internom dokumentu prehrambenog diva koji je velik dio svoje hrane i pića opisao kao nezdravu.
Financial Times je izvijestio kako je početkom ove godine imao uvid u internu prezentaciju koja je kružila među najvišim rukovoditeljima u kojoj se navodi da se više od 60 posto Nestleovog redovnog portfelja hrane i pića ne može smatrati zdravim pod “priznatom definicijom zdravog”.
List navodi da se ta procjena odnosila na oko pola ukupnog portfelja Nestlea, jer su iz analize isključene kategorije poput medicinske prehrane, hrane za kućne ljubimce, kave i adaptiranih formula za dojenčad.
Analitičar kompanije za financijske usluge Kepler Cheuvreux Jon Cox rekao je da bi uključivanje tih kategorija značajno smanjilo udio proizvoda koji se potencijalno smatraju nezdravima.
“S obzirom na skupine poslastica, sladoleda i pizze, stvarna brojka grupe na temelju procjena 2021. godine bila bi 28 posto, što ne iznenađuje”, rekao je Cox. Kazao je da bi izvješće moglo ukazati na promjene u portfelju proizvoda.
Nestle je priopćio da radi na “projektu koji se odnosi na cijelu tvrtku” kako bi ažurirao svoju prehrambenu i zdravstvenu strategiju te revidira čitav svoj portfelj kako bi osigurao da njegovi proizvodi pomažu u zadovoljavanju prehrambenih potreba ljudi.
Također je priopćio da je u proteklih sedam godina smanjio šećer i sol u svojim proizvodima za oko 14 do 15 posto te da će svoje proizvode i dalje činiti zdravijima.