povezane vijesti
Najvažnija kineska i jedna od najznačajnijih svjetskih online putničkih agencija Ctrip proglasila je Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ) globalnim partnerom godine, priopćili su iz HTZ-a. Naime, na godišnjoj konferenciji Ctripa, koja je održana u Abu Dhabiju HTZ je nagrađen u kategoriji za izvrsnost partnerskih destinacija te kao Global Partner of the Year. Dodjela nagrada održala se u sklopu gala večere koja je bila vrhunac trodnevnog događanja.
Kristjan Staničić, direktor HTZ-a kazao je kako je Kina strateški vrlo važno tržište za Hrvatsku na kojem se kontinuirano povećava obujam aktivnosti, a sve s ciljem daljnjeg privlačenja gostiju koji su ključni za razvoj našeg cjelogodišnjeg turizma.
– Iznimno mi je drago što smo upravo od strane vodeće kineske putničke agencije ocijenjeni i prepoznati kao najbolji od najboljih. Velika je to čast, ali i motivacija za još snažnijim pozicioniranjem naše zemlje na ovom važnom dalekom tržištu. Hrvatska je spremna za povratak kineskih turista u što većem broju, turistički rezultati zabilježeni s kineskog tržišta u ovoj godini pokazuju da smo već sada na dobrom putu, što je odlična uvertira za nadolazeću godinu tijekom koje očekujemo nastavak dvoznamenkastog porasta s kineskog tržišta, poručio je Staničić.
Konferencija je, inače, okupila preko dvije tisuće dionika iz industrije turizma iz cijeloga svijeta te su na događanju sudjelovali predstavnici više od 70 destinacija, 500 hotela, 300 znamenitosti i atrakcija, a sudionici su mogli upoznati i vodeće luksuzne brendove iz područja turizma na globalnoj razini.
– Ove nagrade svojevrsna su priznanja našem ustrajnom radu na ovom dalekoistočnom tržištu unatoč izazovima s kojima se susrećemo u postpandemijska vremena. Svjesni smo da je kinesko tržište opet u punom zamahu te nas u 2025. godini očekuje mnogo ambicija i planova vezanih uz naše aktivnosti u ovom dijelu svijeta. Konferencija Ctripa pokazala se kao odlična prilika i da potkraj godine sudjelujemo na važnim sastancima s predstavnicima renomiranih kineskih agencija putem kojih jačamo našu suradnju s velikim globalnim igračima kao što je Ctrip, istakla je Franka Gulin, direktorica Predstavništva HTZ-a u Šangaju, kojoj je nagrade uručila Tian Xu, potpredsjednica Ctripa i utemeljiteljica Trip.com-Gastro.
U HTZ-u su podsjetili i kako je u Hrvatskoj nedavno organizirano i FAM putovanje za kineske agente te novinare koji su tom prilikom posjetili Istru, Kvarner, Liku i Zagreb, a sve s ciljem približavanja domaće turističke ponude dalekom kineskom tržištu. Time se još jednom pokazalo kako je postsezonsko razdoblje odlična prilika za privlačenje azijskih gostiju izvan glavnih ljetnih mjeseci, odnosno tijekom cijele godine.