Foto Davor Kovačević
Na samom vrhu je NAV chefa Tvrtka Šokote, četiri kuharske kape ima Esplanadin Znfandel's, a evo tko sve ima tri karakteristične kuharske kape
povezane vijesti
Na inicijativu Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) te u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije (TZZŽ), Zagreb i njegov prsten dobili su vlastito izdanje jednog od najrelevantnijih gastronomskih vodiča na svijetu – Gault&Millau (GM). Tako je, prvi put u povijesti, objavljeno dvojezično (hrvatsko/englesko) izdanje vodiča koji sadrži recenzije i fotografije 100 restorana, konoba, zalogajnica, POP lokala i slastičarnica Zagreba i okolice.
Incognito obilazak
Vodič je promoviran uz svečanu dodjelu priznanja chefovima najboljih zagrebačkih restorana. S tri karakteristične kuharske kape što sugeriraju da se tu radi o kuhinji visoke kvalitete, mogu se podičiti The Atrium by Filho, Le Bistro, Baltazar, Balon, Tač, Dubravkin put, Bistro Apetit by Marin Rendić, Noel, ManO2 i ManO.
Četiri kapice poručuju da se tu radi o kuhinji vrlo visoke kvalitete. S ocjenom 17 od mogućih 20 zaslužio ih je Esplanadin Zinfandel’s, dok je na samom vrhu s respektabilnih 17,5 bodova od mogućih 20 NAV chefa Tvrtka Šokote.
Ocjena je to GM inspektora što obilaze restorane incognito, uredno plate svoj objed pa sve ocijene po GM pravilima. Šokota je i zahvalio svima, kolegama ponajviše jer, kako reče, posao je ovo koji se mora voljeti da bi ga se radilo, pa još na visokoj razini.
– Čestitam svim našim ugostiteljima koji su zasluženo uvršteni u prvo zagrebačko izdanje, čime se dodatno valorizira gastronomska ponuda našega grada. Posebne čestitke upućujem i za 11 nagrađenih zagrebačkih chefova te vjerujem da će im GM ocjene i priznanja biti poticaj da i dalje streme k izvrsnosti u stvaranju cjelokupnog gastronomskog doživljaja.
Naime, upravo je ta vrsta doživljaja jedan od najvažnijih motiva dolaska naših gostiju u Zagreb i okolicu te razlog odabira pojedinog restorana, istaknula je Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ-a.
Gastronomska raznolikost
Zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba Luka Korleat istaknuo je kako se radi o maloj, ali velikoj knjizi koja pokazuje zagrebačku gastronomsku scenu u svoj svojoj raznolikosti.
Direktorica GM-a za Hrvatsku Ingrid Badurina Danielsson je pak istaknula kako zasigurno ima još restorana koji zaslužuju mjesto u vodiču, ali zbog ograničenog broja nisu mogli biti uvršteni u ovogodišnji izbor tiskanog izdanja.
– No, bit će predstavljeni na GM webu na kojem je dostupan i sadržaj vodiča za cijelu Hrvatsku, a godišnje bilježi čak 2,5 milijuna korisnika i šest milijuna pregleda, kazala je Badurina Danielsson, uz napomenu da tiskano izdanje Gault&Millau Croatia 2022. za cijelu Hrvatsku izlazi 5. travnja 2022. godine.
Gault&Millau pokrenut je 1965. godine u Francuskoj, a vodič danas izlazi u dvadesetak zemalja. Žute naljepnice jamče kvalitetu jer moto GM-a je »luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni«.