Foto Arhiva/NL
Kako su zrakoplovne karte posljednjih desetljeća postale puno jeftinije, tako se i broj letova povećao. Aviokompanije poput Ryanair, Easyjet, Vueling, Wizz Air natječu se u ponudi što jeftinijih usluga bez dodatnih troškova.
povezane vijesti
- Ovo su cijene goriva u cijeloj Europi. Hrvatska je u “zlatnoj” sredini, a uvjerljivo najjeftiniji benzin je u Rusiji
- Ni ljepota prirode, ni kvaliteta usluge nego – cijena! Turistički stručnjaci upozoravaju da gosti imaju novi prioritet
- Đir po riječkoj placi: Špinat i raštika po 5 eura, mladi krumpir se cijeni 2 eura
‘Era karata od 10 eura je završila’, rekao je izvršni direktor aviokompanije Ryanair Michael O’Leary. Prosječna cijena zrakoplovne karte tako bi trebala porasti s 40 na 50 eura u sljedećih pet godina, rekao je O’Leary za BBC., kako prenosi tportal. Ipak izvršni direktor ove aviokompanije nada se da će ljudi nastaviti letjeti unatoč povećanju životnih troškova.
Kako su zrakoplovne karte posljednjih desetljeća postale puno jeftinije, tako se i broj letova povećao. Aviokompanije poput Ryanair, Easyjet, Vueling, Wizz Air natječu se u ponudi što jeftinijih usluga bez dodatnih troškova.
S druge strane ne treba zanemariti činjenicu da je zrakoplovni promet jedan od najvećih zagađivača okoliša na svijetu. Komercijalni letovi čine oko 2,4 posto globalnih emisija ugljikova dioksida. S podizanjem svijesti o važnosti očuvanja okoliša, rasli su i pritisci na ovaj sektor pa se posljednjih godina sve češće provode i kampanje kojima se želi ljude nagovoriti na okretanje željezničkom prometu.
O’Leary ne smatra da je glavni krivac emisije ugljikova dioksida aviopromet, te puno gorim onečišćivačima zraka smatra cestovni i pomorski promet.