Herman Vukušić / Foto Sandra Šimunović/Pixsell
Herman Vukušić, kandidat stranke Agrameri za gradonačelnika Zagreba, snimio je nekonvencionalan predizborni spot, koji se pokazao punim pogotkom
povezane vijesti
Kandidat za zagrebačkog gradonačelnika, držeći pivo u ruci, obraća se sugrađanima i sugrađankama plačnim glasom: »Izašla je anketa prema kojoj čak i Anka Mrak Taritaš ima pet puta veću podršku nego ja.
Ostalo je još mjesec dana, dajte barem u anketicama glasajte za mene, da malo skočim«. Riječ je o snimku Hermana Vukušića, kandidata stranke Agrameri.
U predizbornom spotu on leži na balvanima koje se viličar sprema pokupiti. Vukušić je, dakle, prilično nekonvencionalan kandidat.
– Imam prekrasne mlade ljude u kampanji koji kuže sve i vraćaju mi vjeru u hrvatski narod. Ja kao gejmer ostao sam mlad u duši, pa imam neki link s njima, objašnjava nam Vukušić pozadinu njegovih predizbornih uradaka.
Suze koje je ispuštao zbog slabog anketnog rejtinga ipak su bile umjetne.
– Svejedno su urodile plodom. Na jednom je portalu upravo anketa na koju se ljudi mogu javljati i ja sam već preko pet posto. Imam više nego Anka Mrak Taritaš. Mislim da je to i nekako realno, ostale ankete mi djeluju neobjektivno.
U nekima su me čak vodili kao nezavisnog, a ne kao kandidata Agramera, ispričao nam je Vukušić kako ga je krenulo u anketama.
Svojim optimalnim rezultatom smatra baš tih pet posto i ulazak liste Agramera u Gradsku skupštinu. Pritom negira da računa pretežno na glasove desnice.
– Istina je da će i u tom dijelu političkog spektra, za mene kao hrvatskog branitelja s dugogodišnjim angažmanom u pomoći braniteljskoj populaciji biti glasova. Ako smijem to reći, jedini sam kandidat koji je aktivno sudjelovao u Domovinskom ratu.
Ne uzimam za zlo protukandidatima, naročito ne onim mlađim, koji nisu bili u ratu, ali činjenica je da imam status branitelja. Kao i predsjednik Agramera Goran Jelić. No, mi zapravo najviše pucamo na mlade, na to biračko tijelo.
Spot koji smo napravili sigurno nije namijenjen nekoj starijoj populaciji, kojoj i sam pripadam. Mlade nastojimo potaknuti da izađu na izbore, da shvate da svojim glasom i političkim aktiviranjem mogu nečemu pridonijeti, otkriva Herman svoju ciljnu skupinu.
Njegova je glavna predizborna parola: »Zagreb kao centar gejming industrije«.
– Imamo u gradu sve preduvjete za to. Know how je tu, fantastične firme koje su godinama u tom biznisu. Studiji Jadran filma idealni su za streaming, koji je iznimno važan za ovu industriju. Onda imate youtubere, na ljestvici najutjecajnijih iz regije u prvih deset ih je troje iz Hrvatske, a oni jako utječu na mlade generacije, ističe kandidat Agramera.
Drugi temelj njegove kampanje su praktična rješenja za epidemiološku situaciju.
– Sadašnja razina dezorganizacije u tom segmenutu je zastrašujuća. Prebolio sam najteži oblik COVID-19, jedva sam živu glavu izvukao, pa da i nisam liječnik iz vlastitog iskustva znam što sve ne valja.
Uvjeren sam da se možemo deset puta bolje organizirati nego što je to sada slučaj. Zagreb mora imati određenu autonomiju u ključnim pitanjima kakvo je zdravstvo. Ili obnova nakon potresa, koju su neki kandidati za gradonačelnika u Saboru predali Vladi, zaključuje Vukušić.