Foto Vedran Karuza
Ažurirano stanje na dan 30. travnja 2023. pokazuje i 373 povećane cijene u odnosu na 31. prosinca 2022. godine
povezane vijesti
- Ministar čuo da su hrvatski proizvodi jeftiniji u drugim državama. Ovo je njegova reakcija
- Tužba protiv Kraft Heinza, Mondeleza i Coca-Cole. Rade “ultraprerađenu” hranu koja kod djece izaziva ovisnost
- Bolnice su tijekom korone zbog nestašice morale opremu nabavljati bez natječaja. Sad će ih država tužiti
ZAGREB – Aplikacija ministarstva gospodarstva “Kretanje cijena” pokazuje da je 30. travnja od 1.079 cijena proizvoda iz potrošačke košarice koji se prate za trgovačke lance Konzum, Tommy i KTC, njih 225 sniženo u odnosu na 31. prosinca 2022., dok su cijene 373 proizvoda povećane.
Primjetno je pojeftinjenje, navodi se, vidljivo kod deterdženata za pranje posuđa (Jar, Čarli, Likvi), šampona za kosu (Head&Shoulders, Elseve, Pantene), deterdženata za pranje rublja (Persil) te toaletnog papira (Zewa Deluxe, Violeta).
Ažurirano stanje na dan 30. travnja 2023. pokazuje i 373 povećane cijene u odnosu na 31. prosinca 2022. godine.
Povećanje cijena uglavnom se odnosi na sezonsko voće i povrće, čajnu kobasicu PIK Vrbovec, rižu Zlato polje, čips (Čipi Čips, Chio, Lays) te gazirane sokove Coca-Cola i Fanta, Romerquelle gaziranu i negaziranu vodu, paste za zube Aquafresh i Sensodyne, Franck i Gloria kavu, Franck i Podravka čajeve, Franck instant gris, Podravka džemove, Nivea gelove za tuširanje i tjesteninu (Barilla, Žito, Zlato polje).
Nakon zadnjeg unosa podataka vidljivo je da je potrošačka košarica za proizvode koji se prate na stranici “Kretanje cijena” poskupila od 1,91 posto do 3,76 posto u odnosu na 31. prosinca 2022. Također, ukupno je 481 cijena ostala nepromijenjena, kažu u ministarstvu.