Riječki kadar u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture, a tu su osim Antešića i Nikola Mendrila i Perica Šolić, nema važniju ulogu niti utjecaj u radu Ministarstva, što sigurno nije krivica novog ministra ili minoriziranja Rijeke, već manjka povjerenja u njihovo znanje i sposobnosti
RIJEKA Iako zasad ima podršku šefa stranke Zdenko Antešić dugoročno teško može ostati na dužnosti zamjenika ministra pomorstva, prometa i infrastrukture, između ostalog i zato što je riječ o kadru bivšeg ministra Zlatka Komadine, kojeg je naslijedio Siniša Hajdaš Dončić. Dobro upućeni u Ministarstvu znaju da Antešić, iako je formalno drugi čovjek, ne uživa veliko povjerenje Hajdaš Dončića, pa mu stoga nisu ni povjerene važnije zadaće u Ministarstvu. Iako je ministar nezadovoljan kadrovima, koje je naslijedio i nije mogao birati, sam neće donositi odluku o svom zamjeniku, već je ona prepuštena premijeru Zoranu Milanoviću, koji također ne gaji preveliko povjerenje prema sposobnostima Zdenka Antešića. To je konkretno i pokazao kad mu nije želio povjeriti vođenje Ministarstva nakon odlaska Zlatka Komadine.
– najava izgradnje autoceste Rijeka-Žuta Lokva
– neugodnosti na potpisivanja ugovora o koncesiji za Zračnu luku Zagreb
– povećanje cijena karata Rapske plovidbe
– obnova prostora Lučke kapetanije na Rabu bez javnog natječaja
– jednodnevno umirovljenje radi stjecanja prava na veću mirovinu
– priča o tetki kojoj je Grad Rab plaćao dom
Dijelom je razlog bila i činjenica da je Antešić u vrijeme odsustva Zlatka Komadine zbog bolesti, napravio nekoliko većih gafova, počev od najave izgradnje autoceste Rijeka-Žuta Lokva, koju je poslije sam premijer morao demantirati, pa sve do neugodnosti na svečanosti potpisivanja ugovora o koncesiji za Zračnu luku Zagreb kada je pogrešno odgovorio na upite novinara o detaljima koncesijskog ugovora s kojima očito nije bio dovoljno upoznat.
Antešić se posljednjih mjeseci najviše bavio izgradnjom i otvaranjem trajektnog pristaništa u Stinici, te Jadrolinijom i Rapskom plovidbom kojoj je nastojao osigurati povlašteni tretman, prvo na natječaju za koncesiju na liniji Stinica-Mišnjak, a zatim i odlukom o povećanju cijena karata nakon otvaranja novog pristaništa u Stinici o čemu je pisao naš list. Prvo je Agencija za pomorski linijski obalni prijevoz odlučila dati koncesiju za liniju Stinica-Mišnjak Rapskoj plovidbi, iako je ova tvrtka ponudila tri puta skuplje uvjete od Jadrolinije. Skandal je donekle utišan, jer žalba Jadrolinije u tom predmetu nije riješena, iako je predana Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave prije više od dva mjeseca.
Sa utjecajem zamjenika ministra povezuje se i odluka o poskupljenju karata za 4,5 posto na trajektnoj liniji prema Rabu nakon otvaranja novog pristaništa u Stinici. Riječ je o jednoj od samo pet državnih trajektnih linija na Jadranu, koja je ujedno i profitabilna, ali je svejedno, bez stručne podloge i analize troškova, usvojena odluka o poskupljenju, čime se direktno utječe i na povećanje prihoda Rapske plovidbe. Na sve to dolazi i afera s obnovom prostora Lučke kapetanije na Rabu bez javnog natječaja, objava odluke o jednodnevnom umirovljenju radi stjecanja prava na veću mirovinu i posljednja priča o tetki Zdenka Antešića kojoj je Grad Rab plaćao dom, a zauzvrat ne može dobiti nekretnine na koje polaže pravo.
Na kraju tek treba konstatirati kako riječki kadrovi u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture, a tu su osim Antešića i Nikola Mendrila i Perica Šolić, nemaju važniju ulogu niti utjecaj u radu Ministarstva, što sigurno nije krivica novog ministra ili minoriziranja Rijeke, već manjka povjerenja u njihovo znanje i sposobnosti. No, to je već problem kvalitete kadroviranja Zlatka Komadine.