Foto Milan Sabic/PIXSELL
Iz Hrvatskih cesta ističu kako se, paralelno s uklanjanjem nedostataka na mostu, nastavljaju radovi po drugoj građevinskoj dozvoli koja obuhvaća pristupne ceste prije i poslije mosta, na kopnenoj i na pelješkoj strani, od DC8 do DC414 u duljini od 12 kilometara
povezane vijesti
RIJEKA Završen je tehnički pregled Pelješkog mosta, ključne dionice šireg projekta Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom, potvrđeno je iz Hrvatskih cesta (HC). Pregledom je, sukladno zakonom propisanim procedurama i pravilima, provjerena sva potrebna gradilišna dokumentacija, kao i dokazi kvalitete ugrađenih materijala i izvedenih radova te stanje na samom gradilištu.
– Bitno je istaknuti kako su predočeni dokazi uporabljivosti kao i funkcionalni testovi nužni za uporabu mosta zadovoljili sve traženo građevinskom dozvolom. Tehničkim pregledom utvrđeni su određeni manji nedostaci, a koji su za ovako kompleksne izvedbe u gradnji uobičajeni. Riječ je o radovima koji se mogu izvesti u kratkom periodu, a obuhvaćaju zamjenu manjeg dijela prometne opreme. Po uklanjanju spomenutih nedostataka moći ćemo govoriti o završetku svih radova na Pelješkom mostu, navode iz Hrvatskih cesta..
Uporabna dozvola za sam most bit će izdana po završetku radova na pristupnim cestama i izvršenom tehničkom pregledu za te prometnice, budući da, prema uvjetima lokacijske dozvole, most i pristupne ceste čine jednu funkcionalnu cjelinu pa shodno tome, most ne može dobiti uporabnu dozvolu bez izgrađenih cesta kojima će biti povezan s postojećom cestovnom mrežom.
Iz Hrvatskih cesta ističu kako se, paralelno s uklanjanjem nedostataka na mostu, nastavljaju radovi po drugoj građevinskoj dozvoli koja obuhvaća pristupne ceste prije i poslije mosta, na kopnenoj i na pelješkoj strani, od DC8 do DC414 u duljini od 12 kilometara. Riječ je o pristupnoj cesti s kopnene strane, od Jadranske magistrale do mosta, koja će, prema najavama iz HC-a, biti završena do lipnja ove godine, do kad bi trebala biti završena i 12 kilometara duga dionica s pelješke strane Duboka – Sparagovići/Zaradeže koju gradi austrijski Strabag. Dionica Sparagovići/Zaradeže – Prapratno – Doli, koju gradi grčki Avax, a uključuje i gradnju mosta kod Stona, dugog gotovo 500 metara, trebala bi biti završena do kraja ove godine.