Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL
U Hrvatskoj trenutačno boravi oko 27.000 turista iz Francuske, a najviše u Splitu, Zadru, Zagrebu i Dubrovniku
povezane vijesti
RIJEKA – U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska je zabilježila više od 230.000 dolazaka s tržišta Francuske, što predstavlja rast veći od 150 posto usporedi li se s prošlom godinom, te 52 posto ostvarenosti u odnosu na rekordnu 2019. godinu, izvijestili su jučer iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Također, iz HTZ-a pridodaju da je u dosadašnjem dijelu kolovoza zabilježeno oko 100.000 dolazaka te 380.000 noćenja francuskih turista, što je 103 posto više dolazaka nego u 2020. godini, odnosno predstavlja 74 posto ostvarenosti iz istog razdoblja rekordne 2019. godine.
Dolasci u posezoni
– Brojne aktivnosti koje provodimo na tržištu rezultirale su percepcijom Hrvatske u Francuskoj kao izuzetno sigurne, atraktivne i bliske europske destinacije koja se ove godine svrstala u sam vrh omiljenih destinacija francuskih gostiju i time povećala realizaciju dolaska i noćenja s francuskog emitivnog tržišta u dosadašnjem dijelu godine, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, Danijela Mihalić Đurica, pridodajući da se, osim percepcije naše zemlje kao sigurne destinacije, zbog relativno visoke procijepljenosti Francuza očekuju i pojačani dolasci ovog tržišta i u posezoni. O tome svjedoče i najavljena produljenja angažmana s hotelima i zračnim kompanijama do početka, odnosno kraja listopada, kazala je Mihalić Đurica.
– Nakon uvođenja obaveznih COVID-potvrda te najavljenih mjera od 12. srpnja, Francuska je po procijepljenosti službeno pretekla Njemačku i Ameriku. Zbog ranijih epidemioloških ograničenja u Francuskoj, pojačani dolasci s ovog tržišta počeli su relativno kasno, no većina organizatora putovanja specijaliziranih za Hrvatsku zadovoljna je rezervacijama za ovu godinu te je uspješno počela s rezervacijama za iduću godinu, kaže Mihalić Đurica.
Prema rezultatima eVisitora u Hrvatskoj trenutačno boravi oko 27.000 Francuza, a najbolje rezultate s francuskog tržišta bilježe regija Split, koja posljednjih godina postaje ultimativno odredište francuskih gostiju u Hrvatskoj, ali i Dubrovnik, Zagreb i Zadar, kao relativno nove destinacije za koju su ove godine uvedene brojne dodatne izravne zračne linije te otok Hvar koji bilježi 30 posto bolje rezultate nego rekordne 2019. godine.
Utjecajni mediji
– Iako sezona nikad nije bila neizvjesnija brojni francuski turoperatori ove su godine znatno proširili produkciju u Hrvatskoj te uveli nove programe, dok su zračne kompanije sukcesivno uvodile nove letove za Hrvatsku. Tijekom ovogodišnje ljetne sezone Hrvatska i Francuska povezane su brojnim zrakoplovnim linijama usmjerenim prema zračnim lukama Zagreba, Pule, Zadra, Splita i Dubrovnika. Prema Hrvatskoj Francuzi mogu letjeti iz Pariza, Bordeauxa, Lyona, Marseillea, Nantesa, Nice, Strasbourga i Toulousea, uz ponudu više od 30 različitih redovnih, low cost i charter linija prijevoznika Transavia, Volotea, Ryanair, Easyjet, Croatia Airlines i Air France, rekla je direktorica HTZ-ova Predstavništva u Francuskoj. Pridodaje da su dobri rezultati zasigurno rezultat marketinških kampanja organizatora putovanja s programima u Hrvatskoj, ali i sjajnih objava u najeminentnijim francuskim B2C i B2B medijima poput Le Figara, Le Point, Le Monde, National Geografic, TourMag, l’Echo Touristique, Forbes.
Također, nastavak promotivnih aktivnosti na tržištu i pripremu za turističku 2022. godinu. najavila je u rujnu ove godine te izdvojila studijska putovanja u Istru i Zadar koje će Predstavništvo u Francuskoj organizirati za neke od najutjecajnijih dnevnih listova poput Le Figara i Le Monda, ali i sudjelovanje na najznačajnijem B2B sajamskom događanju IFTM TOP RESA početkom listopada.
– Što se aktualnog konteksta na tržištu tiče, Francuska ima vlastitu nacionalnu klasifikaciju rizičnih područja prema kojoj je Hrvatska i dalje označena zelenom bojom kao vrlo sigurno odredište za putovanja. Putnici koji putuju iz neke od zemalja EU-a koje su na karti označene zelenom bojom, od strane francuskih vlasti, ne moraju prezentirati negativan PCR test ili antigenski test, a s obzirom na vrlo visoku procijepljenost, u posezoni očekujemo daljnji rast dolazaka i noćenja s ovog potentnog emitivnog tržišta, zaključila je Danijela Mihalić Đurica.