Tomislav Miletic/PIXSELL
"Trumpovski ulazak u izborni ciklus marketinški je odlično odrađen, ali pitanje je da li se taj interes može dugo održavati", kaže
povezane vijesti
- Milanović: „Nemam riječi kojom bih opisao svoju tugu zbog strašne i nezapamćene tragedije”
- Milanović: “O 100 tisuća vojnika za Ukrajinu nismo uopće konzultirani. Ne samo mi, nego i veći od nas“
- Plenković iz Bruxellesa: “Milanovića se ovdje nitko ne sjeća, predsjednička bilanca mu je nula, a program nepostojeći”
U predizbornoj kampanji ne vidimo nove ideje, nove ljude i nove prijedloge, čega su ljudi željni. Umjesto novih ideja, umjesto novih ljudi i novih prijedloga, imamo – kaos. Mišljenje je to komunikologinje i politologinje Smiljane Leinert Novosel, koja je potvrdila da su u dosadašnjem tijeku kampanje uvrede u potpunosti “pojele” sadržaj.
U emisiji Otvoreno upitana je tko je najviše profitirao s “Rijekama pravde” – SDP ili male stranke oko njega.
“Konkretan odgovor još ne znamo iako ima dokaza da profitira jedna i druga strana, ali stavimo to u malo širi kontekst. Nedavna istraživanja pokazala su da svugdje u svijetu, pogotovo u Europi, pada razina političke kulture i sve ovo što se zbiva posljednjih mjeseci, a posebice posljednjih dana možemo svesti pod taj nalaz. Želi se postići da u relativno učmalu izmjenu stranaka koje dolaze na vlast “uleti” neka nova stranka, koja želi pokupiti sve druge sa sobom, stvoriti koaliciju, ponuditi nešto novo i raditi na nevjerojatan način, poput tsunamija ulijetanjem u javnu sferu i na tom tragu iznenađenja, posebice negativne emocije bijesa koja je postala popularna diljem svijeta i koju koriste političari koji hoće privući što veći broj sljedbenika, nešto što Donald Trump radi u Sjedinjenim Državama. Na valovima takve komunikacije dobivate novu priču za koju zapravo ne znamo kakva je”, navela je.
Kaže da iza šifre “Rijeke pravde” može stajati svašta.
“Mi pretpostavljamo da je riječ o tome da se želi provesti borba protiv korupcije, međutim ostavlja se svima da sami zaključe koji je sadržaj. Ovaj “trumpovski” način uvođenja u izborni ciklus marketinški je odlično odrađen, pitanje je da li se taj interes može dugo održavati. Stručnjaci upozoravaju da treba analizirati što ti postupci znače u ustavnopravnom pogledu, u smislu kredibiliteta pojedinih institucija, od institucija predsjednika Republike pa do institucija koje on napada i da li netko razmišlja o tome koliko je štetan govor mržnje i sve negativno što dolazi u javnu sferu”, istaknula je Leinert Novosel, piše HRT.