Promocija ljepota naše zemlje

Ugledni britanski mediji se raspisali o turističkim ljepotama Hrvatske. Velike priloge imaju i Times i Telegraph

Bruna Matičić

Objava u Timesu rezultat je suradnje s HTZ-om u Londonu / Foto HTZ

Objava u Timesu rezultat je suradnje s HTZ-om u Londonu / Foto HTZ

Turističke potencijale Hrvatske britanski ITV približit će kroz emisiju »This Morning«, u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita te prirodne ljepote Brača, dok će 22. svibnja biti emitirana emisija o Pelješcu



Ususret glavnom dijelu turističke sezone ponuda naše zemlje snažno se promovira u britanskim medijima te tržištu gdje je, priopćuju iz Hrvatske turističke zajednice, Hrvatska prepoznata kao atraktivna, kvalitetna i popularna turistička destinacija.


Objave o našoj zemlji prikazane su ili će tek biti u najeminentnijim britanskim medijima poput Telegrapha, Timesa i na nacionalnoj televiziji ITV, a nastale su kao rezultat suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu i uredništva navedenih medija kroz organizaciju studijskih putovanja novinarki Jane Foster, Mary Novakovich te produkcijskog tima ITV-a na čelu s voditeljicom Larisom Corda. Turističke potencijale Hrvatske britanski ITV približit će kroz emisiju »This Morning«, u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita, Dioklecijanova palača i katedrala sv. Duje te prirodne ljepote Brača i bračka klesarska škola, dok će se 22. svibnja emitirati emisija o Pelješcu. Prema riječima HTZ-a britanska novinarska ekipa iz naše se zemlje vratila puna dojmova te je producentica emisije »This Morning« Phoebe Nicolau istaknula je da je snimanje u Hrvatskoj bilo primjer vrlo dobro izvedenog putovanja tijekom kojeg su na planiranju itinerara radili u suradnji s turističkom zajednicom, dok je voditeljica Larisa Corda kazala da nakon nevjerojatnog iskustva tijekom snimanja našu zemlju smatra svojim drugim domom.


– Unatoč neuobičajenom vremenu, koje je samo pridonijelo cjelokupnom ambijentu, dočekani smo s nevjerojatnom gostoljubivošću i velikodušnošću po kojoj je Hrvatska tako cijenjena. Naši turistički vodiči i vozači također su bili divni i nevjerojatno obrazovani, kao i konobari i vlasnici restorana koje smo obilazili, poručila je Corda.


ITV snimanje u Splitu / Foto HTZ




Osim televizijske emisije, hrvatske turističke atrakcije istaknute su i na naslovnici priloga o putovanjima britanskog Timesa koji potpisuje Mary Novakovich. Prilog je posvećen izuzetno kvalitetnim i novim hotelima koje vrijedi posjetiti u nadolazećoj sezoni, a Hrvatsku predstavlja kao rastuću zvijezdu luksuznog turizma koji podiže letvicu u ponudi prestižnih hotela. Uz navedene, u Telegraphu je objavljena reportaža novinarke Jane Foster, koja našu zemlju predstavlja kao glavnog turističkog favorita ovog ljeta te dodatno predstavlja destinacijske potencijale i 30 idealnih aktivnosti poput kušanja istarskih vina i tartufa, posjeta Telašćici, luksuzne lošinjske hotele i turističke atraktivnosti Zagreba.


Iz HTZ-a navode da je riječ o izuzetno vrijednim objavama koje će zasigurno popratiti milijuni britanskih gledatelja i čitatelja. Također, navode da je u dosadašnjem dijelu godine s britanskog tržišta ostvareno oko 96 tisuća dolazaka i gotovo 370 tisuća noćenja, odnosno 16 i osam posto više nego lani, a navedene će objave zasigurno doprinijeti novim dolascima s tog tržišta.