Foto facebook
Ako ste kojim slučajem kupili tu konzervu graha, odmah ga vratite u bilo koju Konzumovu trgovinu gdje će vam se vratiti novac. Može i bez računa
povezane vijesti
Jedan je kupac doživio šok kada je otvorio konzervu smeđeg graha i u njoj vidio veliki komad štakora. Točnije, zadnji dio s repom, a kako je to izgledalo, najbolje svjedoči njegova fotografija koja uistinu nije za one slabijeg želuca, javlja Dnevnik.hr.
Javio se Europskom centru izvrsnosti potrošača, odnosno njihovoj stranici na Facebooku Halo, inspektore, gdje je sve objavljeno. Nakon toga reagirao je Državni inspektorat, ali i lanac Konzum, koji pod svojim brandom K plus plasira grah Garden good. Proizvođač je talijanska tvrtka Fiamma Vesuviana S.R.L. Konzum je odlučio povući cijelu seriju neto količine 400 g, LOT broja L M261, najbolje upotrijebiti do 17. 9. 2026.
Objava Europskog centra izvrsnosti potrošača o nalazu štakora u konzervi graha šokirala je ne samo hrvatsku već i potrošačku javnost u široj regiji, pa i EU. Objavu su prenijeli brojni portali, a u nekim državama u nadzoru je dodatno već bila i inspekcija.
Konzum: Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje
Referirajući se na incident sa dijelom štakora u konzerviranom smeđem grahu Good Food kojeg pod svojom K-plus markom prodaje trgovački lanac Konzum, Europski centar izvrsnosti potrošača dobio je odgovor i od njihovih Korporativnih komunikacija u kojem se kaže:
“Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu. Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri. Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje. Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu, navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje. Dodatno, proveden je inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere.
Još jednom želimo izraziti naše žaljenje te ćemo svakako napraviti sve što možemo kako bi detaljno provjerili sve okolnosti i osigurali da se ovakve situacije ne ponavljaju.
Za sve ostale informacije u potpunosti smo na raspolaganju kupcima putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800 400 000 ili maila [email protected] “, odgovorile su Korporativne komunikacije Konzuma.
Inspekcija zatražila od proizvođača iz Italije da dostavi očitovanje
Upravo prije ove objave Europski centar izvrsnosti potrošača primio je i izvještaj Sanitarne inspekcije Državnog inspektorata u kojem se između ostalog kaže:
“Sanitarna inspekcija Državnog inspektorata je odmah po zaprimanju Vaše predstavke koja se odnosila na prijavu potrošača o kupljenoj konzervi smeđeg graha trgovačkog naziva „K plus Garden Good“ neto količine 400g, LOT broja L M261, Najbolje upotrijebiti do: 17.9.2026., proizvođača Fiamma Vesuviana, Italia, koju stavlja na tržište RH Konzum plus d.o.o., a za koju se navodi da su pronađeni dijelovi uginulog glodavca, dana 07.05.2024. godine obavila je inspekcijski nadzor u sjedištu predmetnog trgovačkog društva.
Inspekcijskim je nadzorom utvrđeno da je predmetno trgovačko društvo odmah po zaprimanju prijave potrošača pokrenulo postupak prikupljanja svih podataka o samom proizvodu odnosno prikupljanju podataka o LOT-u i roku trajnosti, te su zatražili od proizvođača iz Italije da dostave očitovanje vezano za predmetnu prijavu. Po zaprimanju točnih podataka o LOT-u i roku trajanja sporne hrane dana 07.05.2024. godine isti je dobrovoljno pokrenuo postupak povlačenja navedenog lota s tržišta Republike Hrvatske.
S obzirom da je proizvođač predmetne hrane u Italiji, Državni inspektorat će u skladu s procedurama prijaviti i dostaviti informacije u EU RASFF sustav (Euroski sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje) o predmetnoj prijavi potrošača i povlačenju spornog lota s tržišta kako bi daljnje mjere prema proizvođaču provelo nadležno tijelo za sigurnost hrane u Italiji,” izvijestio je Državni inspektorat RH.
Ako ste kojim slučajem kupili tu konzervu graha, odmah vratite ga u bilo koju Konzumovu trgovinu gdje će vam se vratiti novac. Može i bez računa, poručuje Europski centar izvrsnosti potrošača.