Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nakon sastanka je izjavio kako je u Hrvatskoj trenutno više od 930 tisuća gostiju, te da će ih ubrzo biti  više od milijun.


Dodao je da je ovogodišnji turistički promet u odnosu na onaj iz 2023. godine u dolascima veći za pet, a u noćenjima za dva posto.




Na sastanku su, kako je rekao, analizirane marketinške i promotivne aktivnosti na najvažnijim tržištima, a razmijenjene su i i informacije o promociji do kraja godine.


Najavljene su dodatne promotivne kampanje za posezonu, uz fokus na segment tržišta gdje motiv dolaska nije ljeto.


“Mogu biti zadovoljan onim što sam danas čuo. Postoje određeni izazovi, ali uvijek je bitno naglasiti sinergiju sustava turističkih zajednica i privatnog te javnog sektora – od destinacijske preko regionalne do državne razine, u smislu rješavanja svih izazova i zadržavanja pozicije Hrvatske kao jedne od  najpoželjnijih i najpopularnijih turističkih destinacija na Mediteranu”, rekao je Staničić.


Oprezno s cijenama 


Pozvao je one koji su digli cijene da budu razumni, jer svako povećanje mora biti popraćeno podizanjem kvalitete usluge.


Govoreći o novom Zakonu o turizmu, kazao je da će on omogućiti kvalitetno destinacijsko upravljanje i izbjegavanje scenarija koji se događaju u nama konkurentskim zemljama.


“Još uvijek imamo priliku da kroz kvalitetno upravljanje našom resursnom osnovom izbjegnemo takve scenarije i profiliramo se kao održiva i kvalitetna turistička destinacija”, ustvrdio je Staničić.


Direktorica županijske turističke zajednice Ivana Vladović je rekla da je Splitsko-dalmatinska županija pet posto iznad prošle godine u dolascima i četiri posto u noćenjima, s tim da je prošle godine predsezona bila najbolja do sada.


Ustvrdila je da županija ima odličan rast, nastavljaju s izvrsnim brojevima, dodajući da je srpanj na razini prošlogodišnjeg.


Vjeruje kako će uz brojna događanja i svi napore koje se ulažu, proširiti zonu interesa turista na nove destinacije unutar županije.


Nije dovoljno samo imati objekt već se treba baviti turizmom, tim više što su potrebe, ali i konkurencija sve jače, rekla je.