Promocija u SAD-u, Kanadi i Velikoj Britaniji

Prvi val HTZ-ove kampanje namijenjene digitalnim nomadima ostvario više od 8 milijuna impresija

Bruna Matičić

Digitalni nomadi / Foto HTZ

Digitalni nomadi / Foto HTZ

Naime, kampanja pod nazivom "Croatia, your new office" uključivala je promotivne aktivnosti na društvenim mrežama Facebook i Twitter usmjerene isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada, a putem kojih su pružali potrebne informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj



Prvi val kampanje namijenjene digitalnim nomadima, koju je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodila na tržištu SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva, od sredine ožujka do sredine travnja ostvario je preko 8 milijuna impresija, priopćili su iz HTZ-a.



Naime, kampanja pod nazivom “Croatia, your new office” uključivala je promotivne aktivnosti na društvenim mrežama Facebook i Twitter usmjerene isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada, a putem kojih su pružali potrebne informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj koje se mogu naći na mrežnoj stranici Croatia, your new office te službenim stranicama HTZ-a Croatia.hr.



Iz HTZ-a ističu da u trenutnoj situaciji sveprisutne pandemije i trenutnih okolnosti putovanja digitalni nomadi mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta, ne samo u ljetnim mjesecima, već tijekom cijele godine. Posebnim su naglasili činjenicu kako Hrvatska ima uređene uvjete za boravak digitalnih nomada te preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija digitalnog nomadstva koji postaje globalni trend i donosi benefite za niz djelatnosti.
Uz navedeno dodaju kako se na stranici kampanje najviše pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za “digitalne nomade”, ali i ostali sadržaji dostupni u pojedinim destinacijama, među kojima se ističu turistički proizvodi poput aktivnog odmora, prirode, kulture i eno-gastronomije te destinacije poput Srednje Dalmacije, Istre, Dubrovnika i Zagreda.
Hrvatsku su kao zanimljivu destinaciju za digitalne nomade prepoznali i brojni renomirani inozemni mediji i časopisi, poput GEO, Lonely Planeta, The Washington Posta, Forbesa, The Mirrora i The Independenta koji su svoje nedavne članke posvetili temi digitalnih nomada u Hrvatskoj, navode iz HTZ-a te najavljuju kako provođenje novog vala ove uspješne kampanje planiraju nastaviti u drugoj polovici 2021. godine.