Foto Nel Pavletic/PIXSELL
Jedan vagon vlaka u cijelosti je brendiran motivima Hrvatske! Linija će tijekom lipnja i rujna prometovati tri puta tjedno, dok će u srpnju i kolovozu linija prometovati svaki dan
povezane vijesti
Prvi ovogodišnji vlak vodećeg češkog prijevoznika RegioJeta, koji će do kraja rujna prometovati na relaciji Prag – Brno – Bratislava – Budimpešta – Zagreb – Rijeka ili Split, uspješno je stigao na željeznički kolodvor u Splitu. Među putnicima su brojni češki, slovački i mađarski turisti, kao i glavni direktor i vlasnik RegioJeta Radim Jančura. Među putnicima je i 30 predstavnika vodećih čeških, slovačkih i mađarskih medija, za koje je od strane Hrvatske turističke zajednice, TZ Splitsko-dalmatinske zajednice i TZ Split, od 29. do 31. svibnja pripremljen program putovanja i boravak u Splitu i Splitsko-dalmatinskoj županiji.
U Splitsko-dalmatinsku županiju tradicionalno dolazi najviše čeških turista, a to potvrđuje i činjenica da su već na ovom prvom vlaku za Split sve karte bile rasprodane. Vlak je dočekala hrvatska delegacija, odnosno direktor TZ Splitsko-dalmatinske Joško Stella, direktorica TZ grada Splita Alijana Vukšić, predsjednik Uprave HŽPP-a Željko Ukić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj Ivana Herceg te ravnateljica Uprave za sustav turističkih zajednica, kategorizaciju i pravne poslove Ministarstva turizma i sporta Monika Udovičić.
„Željeznička povezanost Dalmacije i Mađarske odlična je vijest ususret ovoj izazovnoj sezoni koja je pred nama. Iako su Mađari tradicionalni gosti koji, zahvaljujući odličnoj cestovnoj infrastrukturi, Hrvatsku posjećuju pretežno automobilima, vjerujemo da će ova linija, zajedno s novom avionskom linijom između Budimpešte i Zadra, doprinijeti još većem broju dolazaka mađarskih turista u Dalmaciju. Ističemo i podatak da je u dosadašnjem dijelu godine upravo Splitsko-dalmatinska županija prva po broju ostvarenih dolazaka i noćenja s mađarskog tržišta“, istaknula je direktorica HTZ-a u Mađarskoj Ivana Herceg.
U realizaciji ovog cjelokupnog posjeta i putovanja, u kojem će češki, slovački i mađarski novinari obići Split, otok Brač i Klis, sudjelovali su TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ grada Splita i drugi turistički subjekti s područja Splitsko-dalmatinske županije uz organizaciju i podršku Hrvatske turističke zajednice, odnosno Predstavništva HTZ-a u Češkoj te Mađarskoj.
Direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella naglasio je kako je uvođenje linije RegioJeta od izuzetnog značaja za Splitsko-dalmatinsku županiju s obzirom da su Česi tradicionalni gosti u Dalmaciji. „Preko ove linije će dolaziti i Slovaci i Mađari po izrazito povoljnim cijenama. Zahvaljujući Hrvatskoj turističkoj zajednici imamo dodatni način dolaska sa jednog od najvažnijeg tržišta te nam se time otvara prostor za povećani priliv gostiju iz Češke, Slovačke i Mađarske što je nama ovdje u Dalmaciji od izuzetne važnosti“, zaključio je Stella.
„Od samog početka pandemije isticali smo važnost zajedničkog djelovanja i upravo ovaj projekt pokazatelj je da samo dobrom suradnjom među institucijama možemo prezentirati Hrvatsku i Split kao sigurnu destinaciju i omogućiti našim turistima da ponovno uživaju u Splitu. Uvođenje linije RegioJeta potvrđuje sve veći interes prijevoznika za Splitom što budi optimizam, ali koristim priliku da još jednom pozovem sve sugrađane da se i dalje pridržavaju epidemioloških mjera kako bi zajedno osigurali, sukladno okolnostima, uspješnu turistički sezonu“, istaknula je direktorica TZ grada Splita Alijana Vukšić.
Do sad je RegioJet prodao više od 30.000 karata za ovogodišnje vlakove prema Hrvatskoj, dok se dnevno proda više od 1.000 novih karata. Linija će tijekom lipnja i rujna prometovati tri puta tjedno, dok će u srpnju i kolovozu linija prometovati svaki dan. Brojnim će putnicima biti dostupna i druga hrvatska odredišta jer će sa željezničkog kolodvora u Rijeci, Splitu, Gračacu i Ogulinu prometovati posebne autobusne linije, koje će povezivati sve glavne odmorišne destinacije na hrvatskoj obali, od Istre do Dubrovnika. Putnicima su u odlično opremljenom vlaku dostupni besplatan doručak u cijeni karte, internetska veza, mogućnost rezervacije cijelog odjeljka s ležajevima za četiri osobe, prijevoz bicikla i drugo.
„Sretni smo što nastavljamo prošlogodišnji uspjeh postignut kreiranjem atraktivne i sigurne ponude za turiste koji putuju između Hrvatske, Češke, Slovačke i Mađarske, a sretni smo i zbog toga što je prosječna popunjenost vlakova bila veća od 90 posto pa je cijeli projekt donio i profitabilan rezultat“, zaključio je Jančura.
Napomenimo kako je jedan vagon vlaka koji će cijelo ljeto prometovati na navedenim relacijama u cijelosti brendiran motivima Hrvatske!