UNICEF

Povučeni plakati s porukom ‘Samo slabiči dobiju depresiju” bili su dio kampanje o mentalnom zdravlju

Hina

Reuters

Reuters

Trebali su poslužiti kao 'teaser' u kampanji za podizanje svjesnosti o problemu mentalnog zdravlja, a s kampanjom će nastaviti kroz druge oblike komunikacije



UNICEF Hrvatska izvijestio je u utorak da su uklonjeni plakati s porukom ”Samo slabiči dobiju depresiju”, koji su trebali poslužiti kao ‘teaser’ u kampanji za podizanje svjesnosti o problemu mentalnog zdravlja, a s kampanjom će nastaviti kroz druge oblike komunikacije.


Iza plakata s porukom ”Samo slabiči dobiju depresiju” koji su osvanuli na deset oglasnih mjesta u Zagrebu i koji su izazvali brojne reakcije javnosti, stoji UNICEF Hrvatska koji je planirao kampanju o podizanju svjesnosti o problemu mentalnog zdravlja kod djece i mladih.


”Namjernim isticanjem poruke koja je sadržajno i pravopisno pogrešna komunicirali smo jedan od mitova zbog kojeg je depresija stigmatizirana kao bolest koju imaju samo ‘slabići”’, naveo je UNICEF u objavi na facebooku.




Kampanja je trebala otvoriti razgovor o mentalnom zdravlju djece i mladih te srušiti stigme i mitove s kojima se mlade osobe često suočavaju, dodali su. Plakati sa šokantnim porukama trebali su činiti prvu fazu kampanje.


”Zbog reakcija određenog dijela javnosti u posljednja tri dana odlučili smo da ćemo s kampanjom nastaviti kroz druge oblike komunikacije, a spomenuti ‘teaser’ oglasi jučer su uklonjeni”, poručio je UNICEF.


U drugoj fazi su izjavama na plakatima trebale biti dodane poruke s dodatnim pojašnjenjima i kontekstom kampanje te poruke koje glase ”Srušimo ovaj mit”.


UNICEF-ova kampanja trebala je utjecati na stavove i predrasude, što su ocijenili kao ”dug, složen i zahtjevan zadatak”.


”Djeca i mladi s problemima mentalnog zdravlja često se suočavaju s nerazumijevanjem, odbijanjem i nedostatkom podrške okoline”, naglašava UNICEF.


Razgovori o ovoj temi već su otvoreni kroz održavanje humanitarne utrke ”Mliječna staza”, dodali su iz nevladine organizacije, a komunikaciju će nastaviti na društvenim mrežama.