Foto Patrik Macek/PIXSELL
povezane vijesti
Premijer Andrej Plenković rekao je u četvrtak da ministarstva i Grad Zagreb imaju zadaću pronaći rješenje problema nastalog u zagrebačkoj osnovnoj školi zbog učenika neprimjerenog ponašanja, a zamjenica gradonačelnika Danijela Dolenec rekla je da treba postupati iznimno žurno.
“Imamo situaciju u kojoj državna tijela, sukladno zakonskoj nadležnosti i proceduri, trebaju poduzeti radnje koje će pomoći prije svega djetetu o kojemu je riječ te zaštititi ostale, tako da on završi svoje obrazovanje, a oni idu normalno u školu”, rekao je Plenković novinarima nakon sjednice Vlade.
Ministar rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike Marin Piletić, ministar znanosti, obrazovanja i mladih Radovan Fuchs i Grad Zagreb imaju zadaću sa svojim službama pronaći rješenje ovog problema, rekao je premijer napomenuvši kako on postoji od samog početka školovanja toga dječaka kojega sada u razredu prate dva asistenta – pomoćnik u nastavi i stručni suradnik iz škole.
Opovrgnuo je informacije koje se šire u javnost i na društvenim mrežama da je riječ o djetetu dužnosnika, zaposlenika u državnoj službi, člana Vlade ili “HDZ-ovca kojeg država štiti”.
To je “dijete svojih roditelja i nema veze s politikom, nema veze s državom”, rekao je Plenković.
Dolenec: Treba postupati iznimno žurno
Zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Danijela Dolenec rekla je u četvrtak da se s obzirom na složenu situaciju u rješavanju problema mora postupati iznimno žurno te da je potrebna suradnja i maksimalna konstruktivnost svih uključenih.
“Svima je jasno da treba postupati iznimno žurno, danas se odvijaju sastanci, naš gradski tim je svaki dan ovaj tjedan u školi i pruža svu potrebnu podršku”, rekla je Dolenec u izjavi novinarima nakon otvaranja radova na Sarajevskoj cesti.
Što se tiče dopisa kojim Ministarstvo obrazovanja od Grada Zagreba traži da preispita rješenje o primjerenom obliku školovanja učenika problematičnog ponašanja, rekla je kako najprije školske stručne službe moraju preispitati sva opažanja i zdravstvenu dokumentaciju te, oslanjajući se na svoje izravno iskustvo i sve što je zabilježeno od trenutka kada je dijete došlo u tu školu pokrenuti postupak prema povjerenstvu Grada.
“Tek u tom slučaju se mi uključujemo i ako ima novih okolnosti i spoznaja, može biti doneseno novo rješenje o tome što je primjereni oblik školovanja”, rekla je Dolenec, dodavši kako postupak nije izravno povezan s činjenicom da škola trenutačno nema ravnatelja te da stručno povjerenstvo može obaviti svoju zadaću.