Foto Marko Gracin
Realizacija toga projekta bitna je kako bi se uskladila dinamika proširenja autoceste A8 na puni profil
povezane vijesti
Dogradnju čvora Matulji na puni profil autoceste izvest će GP Krk, čiju je ponudu za izvođenje radova u vrijednosti od 17.68 milijuna eura(bez PDV-a) uprava Hrvatskih autocesta ocijenila ekonomski najpovoljnijom u postupku javne nabave, procijenjene vrijednosti od 20 milijuna eura.
U postupku javne nabave, osim GP Krka, ponude su bila predala još dva ponuđača – zajednica slovenskih tvrtki CGP d.d. i Gorenjska gradbena družba d.d., u iznosu od 18,55 milijuna eura bez PDV-a i zajednica dviju bosanskohercegovačkih tvrtki Hering d.d. i Cestar d.o.o te splitske tvrtke Cestar d.o.o., u iznosu nešto manjem od 18,45 milijuna eura.
Projekt rekonstrukcije čvora matulji na autocesti A8 obuhvaća područje od čvora Učka na autocesti A7(od skretanja s riječke zaobilaznice u smjeru tunela Učka) do granice koncesijskog područja Bina Istra, odnosno skretanja A8 prema Matuljima i Opatiji, u duljini od 600 metara.
Radovi uključuju izgradnju sjevernog kolnika autoceste uključujući novi vijadukt Živice, uklanjanje dijela postojećeg južnog vijadukta Živica u duljini cca 110 metara te izgradnju novih odnosno prilagodbu i rekonstrukciju postojećih rampi čvorišta, rekonstrukciju nerazvrstane ceste Jankovićeva cesta u duljini od osamdesetak metara, zbog rušenja postojećeg nadvožnjaka i izgradnje novog, uređenje oborinske odvodnje, zaštitu i izmještanje postojećih instalacija uključujući rekonstrukciju cestovne rasvjete.
Realizacija ovog projekta, ističu iz HAC-a, bitna je kako bi se uskladila dinamika proširenja autoceste A8 na puni profil na dijelu koji se ne nalazi u koncesijskom području s radovima koje provodi Bina Istra, a sve u svrhu izgradnje punog profila kompletne autoceste A8 čime će se korisnicima omogućiti sigurnije i jednostavnije putovanje.Rok završetka radova je 24 mjeseca od uvođenja u posao izvođača.