Priča o jednoj prijevari

Profesor prevaren na pumpi odlučio sve prijaviti: ‘Zovem Inspektorat, kad ono – rade tri sata tjedno’

P. N.

Ilustracija / Foto Igor Soban/PIXSELL

Ilustracija / Foto Igor Soban/PIXSELL

Kada se odlučio žaliti i sve prijaviti inspekciji - nastali su problemi. Od toga da je do inspektorata gotovo nemoguće doći, mailovi ne rade ili da inspektori rade po tri sata tjedno



 


Nakon što je Vlada jučer propisala nove cijene goriva, odnosno litra benzina je 11,19 kuna dok je dizel 12,35 kuna, iz jednog mjesta na jugu Hrvatske stiže potpuno drugačija priča.


Profesor s Veleučilišta Velika Gorica, Aleksandar Hatzivelkos na svom je Facebook profilu postavio objavu u kojoj objašnjava što mu se dogodilo.


Doživio je neugodno iskustvo u Orebiću, gdje je na tamošnjoj benzinskoj postaji benzin Eurosuper 95 naplaćen 12,30 kuna umjesto cijene koju je Vlada fiksirala, a to je 11,19 kuna,  javlja RTL.


Oštetili su ga za 50 kuna pa je odlučio sve prijaviti inspekciji – jer ako to rade svakom vozaču onda će se netko i obogatiti radeći nelegalne stvari.


Kada se odlučio žaliti i sve prijaviti inspekciji – nastali su problemi. Od toga da je do inspektorata gotovo nemoguće doći, mailovi ne rade ili da inspektori rade po tri sata tjedno,  javlja RTL.


Njegovu objavu prenosimo u cijelosti:


“Jedna topla ljudska priča o lokalnom baji koji suprotno odluci Vlade RH pljačka ljude, i državnoj administraciji koju plaćamo, a koja mu to svojim neradom i nesposobnošću omogućava. Dakle, na Orebiću postoji jedna benzinska pumpa. Jedina, benzinska pumpa “Orebić”. Tko je vlasnik, ne znam. Pretpostavljam neki lokalni baja. I danas ja natankao rezervoar, benzin Eurosuper 95, a cijena – 12.30 kn. Čekaj, kažem sam sebi, zar nije Vlada Republike Hrvatske propisala cijenu od 11.19 kn? Brzo provjerim, i fakat je. Sad, to mi je na rezervoaru razlika od cca 50 kn. Pa pitam ja čovjeka, kakva im je to cijena”, piše Aleksandar Hatzivelkos.


‘Ne znam ja ništa, to ćete morati pitati gazdu’, odgovara mu djelatnik pumpe.


“Reko, daj ti meni račun, budem ja vidio što je s tim. Pa rekoh, da prvo pitam inspektorat. Informacije na netu – koma. Zovem broj 012375100. Stalno zauzeto. Pa iskopam broj lokalnog inspektorata u Splitu. 021407360. Na mobitelu mi piše “Apartman SMILJA, Marušići”, ali javlja mi se mlađi ženski glas: “Inspektorat”. Dobro, djevojka je još imala za prožvakati, ali sam kroz mljackanje ipak ispričao problem. I kaže mi djevojka iz inspektorata – ‘čujte tržišna je dežurna u četvrtak od 12-15, pa me tada nazovite da vas spojim’. Rekoh, sorry, ali u četvrtak između 12 i 15 sam negdje u brdima Crne Gore, ne mogu čekati da neki inspektor dođe na dežurstvo tri sata u tjednu. Jel’ postoji neki mail na koji se mogu javiti”, pita Aleksandar Hatzivelkos.


– Pa ima mail, ali ne znam koliko se čita…


“Ok, šaljem ja opis situacije i račun na službeni mail [email protected]. I par minuta kasnije stiže mi “Address not found” povratni mail. Ništa, opet ja na telefon, zovem “Apartman SMILJA”, pardon, državni inspektorat”, piše Aleksandar Hatzivelkos.


-Znate onaj mail koji ste mi dali ne radi.


-Ja stvarno ne znam zašto je to tako. Ali možete me nazvati u četvrtak između 12 i 15h.


-Ne brinite, budem ja to poslao medijima, vjerujem da će to oni ipak brže riješiti, zaključuje Aleksandar Hatzivelkos.