Među osumnjičenima nalazi se i direktor Drago Šlato o kojem je Novi list pisao prije dvije godine, na što su iz USKOK-a utvrdili da su slučaj predali na postupanje Državnom odvjetništvu, ali se u te dvije godine ništa nije dogodilo
ZAGREB Dva puta su plaćali iste račune privatnim tvrtkama, plaćali su i prikazivali nabavku opreme koja prema serijskom broju na Željeznicama ne postoji, plaćali su popravak dizalica koje su već bile demontirane kao i druge radove koji nikad nisu obavljeni, plaćali su popravke dizalica za koje je još vrijedilo jamstvo, neuredno i neažurirano su vodili dokumentaciju što dovodi u pitanje stvarno stanje na terenu… Navedeni grijesi samo su manji dio sumnjivih poslova koje je interna revizija Hrvatskih željeznica utvrdila u Poslovima mehanizacije infrastrukture.
Posebno sumnjiv poslovni odnos interna revizija utvrdila je na relaciji Poslovi mehanizacije infrastrukture – privatna tvrtka Hidraulika Kurelja. Revizori su naime otkrili da su Poslovi mehanizacije i infrastrukture Hidraulici Kurelja dva puta plaćali iste račune za posao demontaže dizalica tipa HAK 7 i ugradnje ovih dizalica DIAB 7. U revizorskom nalazu izrijekom se navodi: »Iz opisanih usluga na računima proizilazi da je ista usluga plaćena dva puta«. Umjesto 44 tisuće kuna, Hidraulici Kurelja isplaćeno je 88 tisuća kuna.
U središtu interesa istražitelja našao se i posao nabave i ugradnje dizalica Palfinger, koji je Hrvatske željeznice stajao 10,9 milijuna kuna.
Više u tiskanom izdanju Novog lista, u ponedjeljak, 19. rujna 2011.