Foto Pixsell / Edi Prodan
Riječ je o premium lancu koji hotele ima na 155 najznačajnijih svjetskih destinacija, a njegovo zagrebačko izdanje ima 193 smještajne jedinice, soba i apartmana
povezane vijesti
Zašto Hrvatska? Zato jer je riječ o državi i njenom glavnom gradu koji ne samo u zoni turizma nego i rasta općeg gospodarstva iskazuju sve veću potrebu za hotelima više klase. Kakvih, što je pak jedna od većih mana sveukupne smještajne ponude Hrvatske, izrazito nedostaje. Upravo stoga otvaranje hotela poput Pullmana dobit je kako za taj luksuzni hotelski ogranak Accora, jedne od najznačajnijh i najvećih hotelskih grupacija na svijetu, tako i za Zagreb i Hrvatsku.
Prvi hotel Pullman u Hrvatskoj otvoren je u poslovnoj zoni Buzin, tamo gdje odnedavno nalazi i nova zgrada Nove TV, definiranoj kao City Island. Neposredno uz zagrebačku obilaznicu, svega desetak minuta vožnje udaljen od zračne luke ili Muzeja suvremene umjetnosti odnosno Velesajma.
Riječ je o premium lancu koji hotele ima na 155 najznačajnijih svjetskih destinacija, a njegovo zagrebačko izdanje ima 193 smještajne jedinice, soba i apartmana. Konferencijski kapacitet mu je 150 mjesta, no kako će se “City Island” nastaviti širiti, u njegovoj blizini je predviđena i izgradnja velikog kongresnog centra, točnije sustava koji će na koncu zauzimati površinu veću od 200 tisuća četvornih metara i imati na tisuće zaposlenika, prema nekim procjenama čak i više od 10 tisuća, njegov dolazak upravo na taj lokalitet je samorazumljiv.
– Zagreb je grad prepun mogućnosti, prepun zanimljivosti i velikih poslovnih aktivnosti. Samim time jasno je zbog čega smo ga dodali kao našu novu destinaciju, a moram izraziti i zadovoljstvo što smo samo dvije godine nakon otvorenja zagrebačkog Mövenpicka, koji je kao i Pullman dio grupacije najviše kategorije, došli i do ovog otvorenja. Kad govorimo o Pullmanu moramo se vratiti u 1867. godinu kad je kreiran kako bi preoblikovao putovanja pronalazeći ravnotežu između posla, života, razonode i društvenih kontakata. K tome riječ je o brzo rastućem brendu jer u sljedećih nekoliko godina broj Pullmanovih hotela mogao bi se povećati za desetak posto, naglasio je Aiden McAuley, COO Accor grupe za Europu i Sjevernu Afriku koji je tom prilikom izrazio oduševljenje izgledom i uređenjem zagrebačke hotelske prinove.
U sličnom tonu velikom broju okupljenih, dominantno iz poslovnog svijeta, obratio se i Andrija Antić, partner u MPPD-u, tvrtki koja participira u vođenju hotela te usko surađuje s Accorom koji je također izrazio zadovoljstvo širenjem Accorovog poslovanja, i njihove suradnje u Hrvatskoj.
Osvrnemo li se na dio u kojem je McAuley isticao strategiju brzog rasta Accorovih luksuznih hotela, istaknimo i to da je u najskorijem roku planirano i otvaranje Mövenpickovog hotela u Splitu, dok za Kvarner ili Istru, u smislu ova dva luksuzna hotelska brenda, za sada nema novih najava.
U čitavo događanje sjajno se uklopio i nastup Natali Dizdar koja je svojom glazbom, ali i modnim izričajem koji je posebno ponosno isticao činjenicu njezine trudnoće – oduševila posjetitelje.
MPPD ima strategiju u pet godina proširi portfelj na više od 2500 hotelskih soba. Naš multidisciplinarni tim s višegodišnjim iskustvom u razvoju, hotelijerstvu i financijama, pozicionira tvrtku kao ključnog igrača u regiji. Otvaranje Pullmana Zagreb potvrđuje ovu strategiju i naše opredjeljenje prema unaprjeđenju hotelske ponude u ovom dijelu Europe, pružanjem visokih standarda i iskustva gostima kroz međunarodno priznati brend poput Pullmana, komentirao je Janko Vrgoč, partner u MPPD-u, tvrtki specijaliziranoj za vođenje hotela.