Ines Matijević, Klara Basan i Josip Jukić / Foto: V. KARUZAn i
Zašto za tvrtku u kojoj žele raditi i napredovati odabrati baš LRH, ispričali su nam Klara Basan, Ines Matijević i Josip Jukić. Jer istina je da su ljudi »ključ uspjeha u turizmu«
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
- Ličko-senjskoj županiji posebno priznanje i nagrada “Hrvatska, prirodno tvoja”
Raditi u velikom i uspješnom hotelskom lancu, a Liburnia Riviera Hoteli, u kojima je prema posljednjim podacima više od 700 zaposlenika, pravi su brend – mnogima je poslovni izazov.
Ljeto je otvorilo brojne hotele i vile diljem Opatijske rivijere, broj gostiju koji za svoj savršeni odmor biraju neki od objekata unutar brenda Liburnia Hotels & Villas iz dana u dan raste, a kako bi unutar ove renomirane hotelske grupacije bili što uspješniji u podizanju kvalitete usluga, potrebno im je i osoblje spremno uklopiti se u ovaj perspektivan radni kolektiv.
Široko je područje poslova koje će biti potrebno »pokriti« novim radnicima, a kako nam je povjerila Klara Basan, voditeljica marketinga u LRH, na top listi najtraženijih radnika su kuhari, pomoćni kuhari, pomoćni radnici u kuhinji, konobari, pomoćni konobari, sobarice i kozmetičari.
– Svjedočimo jednom novom zamahu LRH, na čelu s novim vlasnicima i novom upravom. Imamo viziju i ciljeve razvoja koje smo si postavili, te smo započeli i proces rebrendiranja same kompanije. Osvježen je njezin vizualni identitet koji spaja bogatu povijest i moderno vrijeme, sve ono što LRH danas jest. Progresivna smo tvrtka koja gleda naprijed i koja i gostima i svim zaposlenicima želi pružiti sigurnost i da se tijekom boravka ili rada kod nas osjećaju ugodno.
Kamp, 13 hotela i 5 vila
Liburnia Hotels & Villas obuhvaćaju 13 hotela, 5 vila i jedan autokamp u Medveji i upravo zbog toga što se ne radi isključivo o hotelskom smještaju, željeli smo proširiti brend. Tako je nastao novi brend Liburnia Hotels & Villas. Cilj nam je otvoriti gotovo sve smještajne objekte osim onih koji se renoviraju poput primjerice hotela Kvarner, a u skladu s time ide i otvorenje sve većeg broja radnih mjesta, kako sezonskih, tako i stalnih.
Najave za ljetnu sezonu su jako dobre i nadamo se da će se interes gostiju za dolazak na Opatijsku rivijeru nastaviti i nakon ljeta.
LRH je stabilan poslodavac koji u doba korone nije smanjivao plaće, niti otpuštao zaposlenike, te se ulažu veliki napori da tako ostane i dalje. Uvjeti rada u LRH su jako dobri. Postoje određene beneficije koje zaposlenici mogu ostvariti, plaće su redovne i nikada ne kasne, a za najbolje djelatnike su osigurane i stimulacije. Ovo je tvrtka u kojoj se jako cijeni rad, trud i zalaganje svakog pojedinca, pri čemu nova uprava vodi brigu o tome da među zaposlenicima bude što veće zadovoljstvo, što vodi do kolektiva koji je funkcionalan i može biti spreman za sve izazove – rekla je Klara Basan.
Tako se »brusi« znanje
U razgovor su se uključili i djelatnici Liburnia Riviera Hotela iz ostalih sektora poslovanja, pa je o tome zašto je izabrala upravo ovu tvrtku, te u njoj, koristeći sve mogućnosti za učenje i »brušenje« stečenih znanja i umijeća, te napredovanje u poslu, posvjedočila Ines Matijević, voditeljica Odjela hrane i pića u hotelu Ičići.
– Moglo bi se reći da sam u ovoj firmi od najranije mladosti, budući da mi je majka u LRH zaposlena na mjestu konobarice, te sam još kao djevojčica trčkarala po hotelima i znala sam puno o ovom poslu. I zavoljela sam ga, završila sam srednju Hotelijersko-turističku školu u Opatiji koja je zahtijevala i dosta prakse na određenim radnim mjestima i ja sam uvijek kada bih odradila praksu, nastavljala dalje u hotelu, radeći sezonske poslove najčešće u restoranu. Nakon srednjoškolskog obrazovanja, vezala sam se uz ljude i posao u LRH, sve mi se to sviđalo, voljela sam širiti znanja i s vremenom sam od servirke i konobarice napredovala do voditeljice sale u hotelu Imperial. Zatim sam radila u hotelu Kvarner, te su nakon nekoliko godina unutar firme prepoznali moje vještine i želju za radom i tako sam od ove godine napredovala i postala sam voditeljica Odjela hrane i pića u hotelu Ičići.
Složni radnici LRH
To je jedan veliki obiteljski hotel, poslužuje se puni pansion, 400 obroka dnevno i jako je živo, a interes je tako velik da gotovo nemamo slobodnih soba. Svi su nakon velike stanke željni putovanja.
Za personal koji bi nam se želio pridružiti, mogu reći da će ulaskom u LRH imati priliku puno toga naučiti i ukoliko vole ovaj posao, u njemu napredovati. Dosadašnja znanja, iskustva naših starijih kolega upotpunjavamo novima, istražujemo moderne tehnologije, sve više koristimo namirnice lokalnih proizvođača čiju kvalitetu turisti prepoznaju, te slijedimo nove trendove u njihovoj pripremi i posluživanju.
Radnici u LRH su danas složni, imaju veliku priliku za edukaciju i zadovoljni su jer se njihov trud na adekvatan način cijeni i vrednuje. Imamo redovne osobne dohotke koji nikada ne kasne, čak i u najvećim krizama, pa se radnici s financijske strane mogu osjećati sigurnima. Također, mogu se osjećati sigurnima i u poslovnom okruženju, ulažu se napori u smjeru njihove motivacije, a tko voli ovaj posao, najveća mu je nagrada zadovoljan gost i njegove pohvale. Mnogi kažu da se razina usluge u LRH podigla na višu razinu, što nam je drago, no da bi to tako bilo i ubuduće, važno je ekipirati naše redove, jer ljudi su doista ključ uspjeha u turizmu. Zato bih pozvala sve koji nam se žele pridružiti, a imaju volje i želje, da to i učine – rekla je Matijević.
Ugovori s OPG-ima
Po struci kuhar s iskustvom rada u ponajboljim ugostiteljskim objektima i hotelima u Hrvatskoj, Josip Jukić, executive chef za luxury segment za hotele Ambasador, Imperial, Kvarner i Palace-Bellevue, mladi član LRH koji je u tvrtku stigao tek nedavno, pred pola godine, prihvatio je posao u Opatiji, budući da po njegovoj ocjeni, bez obzira na stagnaciju koju je imala u određenom razdoblju, spada u vrhunske turističke destinacije.
Uz Opatiju je ovaj kulinarski stručnjak vezan i sentimentalno, budući da je svojevremeno, pred 13 godina suprugu upoznao upravo u Opatiji – gradu ljubavi i romantike.
– Kada mi se pružila prilika da dođem raditi u Opatiju, odlučio sam da bih volio biti dijelom »novog poretka« u LRH. Po struci sam kuhar, a u LRH ulažem svoje znanje u području kreativnosti, standarda i poboljšavanja i buffeta i a la carte ponude. Jedno od postignuća otkad sam došao jest to što smo potpisali dosta ugovora s lokalnim, a kvalitetnim malim proizvođačima kao što su Buretić, te razni domaći OPG-ovi…
Kompletiranje ekipe
Uvodimo dosta novih namirnica, brinemo se o prezentaciji, a uz zbilja kvalitetno osoblje kojim raspolaže LRH, kompletiramo ekipu novim ljudima. Tko nam se želi pridružiti, mora znati da se ovdje radi o velikoj firmi s puno hotela i puno mogućnosti za napredovanje. Standard naših usluga nastojimo podizati i nadograđivati, hotele uz ulaganja pretvarati u vrhunska mjesta za boravak gostiju, a međuljudski odnosi među personalom unutar kolektiva su danas dobri i uz novog vlasnika, siguran sam da LRH ide naprijed u pozitivnom smjeru. Bit svega je da se postavljeni standardi ne ruše, već da se iz dana u dan nadograđuju i za to trebamo i adekvatan personal, kadar koji se uklapa u našu priču i želi biti dijelom velike i uspješne ekipe i nastavka priče o opatijskom turizmu – ispričao je o dolasku i radu u LRH Josip Jukić.
Doživljaj za sva osjetilaOpatijska rivijera ima potencijal biti turističkom rivijerom 365 dana u godini, a kako bi se to uspjelo postići, nadležni u LRH kažu da će dati doprinos uz osmišljavanje i organizaciju različitih manifestacija. – Planiramo različita događanja, imamo puno ideja za razvoj, a gastronomsku priču želimo približiti ne samo turistima, već i lokalnom stanovništvu i gostima iz šireg susjedstva. Želimo da LRH bude prepoznat kao zanimljivo gastroodredište u Opatiji, gradu turizma u kojemu je cijela ova turistička priča u Hrvatskoj zapravo i rođena te dolazak ovdje, na predivan Kvarner mora biti kompletan doživljaj za sva osjetila. Cilj nam je postići sinergiju između hotelijera i lokalne zajednice te vjerujemo da smo na dobrom putu da se to i ostvari – zaključila je Basan. |
Sadržaj nastao u suradnji s Liburnia Riviera Hotelima