
Foto Robert Anic/PIXSELL
Bolnica je nedavno pokrenula postupak uvođenja novih tehnologija, kako bi se, s postojećim brojem telefonskih linija i zaposlenika, omogućio kontakt s operaterom, unatoč trenutnoj zauzetosti telefonske linije
povezane vijesti
- Milijun eura potrebno je kako bi spasili mnoge živote u Hrvatskoj – od leukemije, limfoma i multiplog mijeloma
- “Više ne živimo dulje”: Očekivani životni vijek prestao se produljivati u Europi još od 2011.
- Za lažno bolovanje radnika liječnici će ići na prekršajni sud: “To je šamar i pokušaj zastrašivanja”
Na tragu teksta objavljenog na stranicama novog lista, a vezano uz pritužbu pacijentice, upućene medijima zbog nemogućnosti naručivanja na operativni zahvat, priopćenje nam je poslala Klinička bolnica Sveti Duh.
Bolnica „Sveti Duh“ izražava žaljenje što pacijentica nije bila u mogućnosti ostvariti kontakt sa Službom naručivanja pacijenata, putem dostupnih kanala komunikacije.
“S ciljem poboljšanja kvalitete usluge i ostvarivanja bržeg kontakta s pružateljem usluga, Bolnica je nedavno pokrenula postupak uvođenja novih tehnologija, kako bi se, s postojećim brojem telefonskih linija i zaposlenika, omogućio kontakt s operaterom, unatoč trenutnoj zauzetosti telefonske linije. Bolnica je, također, u procesu izrade novog IT rješenja kojim će moći pratiti tijek procesa naručivanja pacijenata, putem web obrasca. Vjerujemo da ćemo ovim promjenama, trajno uspjeti riješiti ovakve situacije”, priopćeno je iz KB Sveti Duh.