
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Prema riječima koordinatorice Jadrolinijinog splitskog plovnog područja Jelene Ivulić, tehnički problem na trajektu bio je uzrokovan lošom kvalitetom goriva
povezane vijesti
- Još nema potpunog dogovora Jadrolinije i obitelji poginulih pomoraca. Odvjetnik najavio podizanje kaznene prijave
- Uprava Jadrolinije otkrila koliko je točno plaćeno pravno mišljenje o nesreći na “Lastovu”
- Odvjetnik obitelji poginulih pomoraca s Lastova najavio važan potez: “Netko je odgovoran za niz propusta”
Iz Jadrolinije se u petak doznaje da je na trajektu Zadar, čija je posada prijavila problem s gorivom, do problema došlo jer je u gorivu pronađena voda pa se sada utvrđuje kako je do toga došlo.
Trajekt Zadar se zbog tehničkog kvara u petak ujutro morao vratiti u splitsku Gradsku luku, gdje je 164 putnika prekrcano u trajekt Petar Hektorović, koji je potom isplovio prema Starom gradu na Hvaru.
Prema riječima koordinatorice Jadrolinijinog splitskog plovnog područja Jelene Ivulić, tehnički problem na trajektu bio je uzrokovan lošom kvalitetom goriva.
Po informacijama iz Ine, ta je kompanija posljednju dostavu goriva Jadroliniji u Splitu obavila 23. prosinca, a u međuvremenu nije bilo reklamacija, pritužbi ili incidenata koji bi ukazivali na probleme s gorivom.
Ina ima rigorozan sustav kontrole kvalitete goriva, od proizvodnje do dostave cisternama, tvrde u kompaniji.