Trajekt "Oslofjord" plovio je u floti norveškog brodara Fjordline
Iz Jadrolinije su potvrdili najam na rok od tri mjeseca, uz mogućnost produljenja najma, čak i kupnje broda
povezane vijesti
Jadrolinija će za ovu turističku sezonu unajmiti norveški trajekt »Oslofjord«, kapaciteta prijevoza 350 vozila i 1.350 putnika, kojim će održavati međunarodnu liniju između Dubrovnika i talijanskog Barija, potvrđeno je iz nacionalnog putničkog brodara.
Brod je izgrađen 1993. godine u Švedskoj, opremljen je u Norveškoj, gdje je i u cijelosti obnovljen 2014. godine, a plovio je u floti norveškog brodara Fjordline, na liniji od Sandefjorda u Norveškoj do Stromstada u Švedskoj.
Iz Jadrolinije su potvrdili najam broda na rok od tri mjeseca, uz mogućnost produljenja najma, kao i uz najavu mogućnosti kupnje broda, ukoliko se pokaže isplativim i održivim na navedenoj liniji, iako neslužbeno saznajemo kako bi mogao biti angažiran i na drugim nacionalnim i međunarodnim linijama, prema potrebama brodara.
Unapređenje komfora
– Jadrolinija privodi kraju potpisivanje Ugovora o najmu broda »Oslofjord« koji će ploviti na međunarodnoj liniji Dubrovnik – Bari. Brod ima kapacitet 1.350 putnika, dužine 134,5 metara i širine 24 metra.
Na osam paluba nalaze se brojni dodatni sadržaji za putnike poput restorana, kafića, igraonice za djecu i trgovine, ali i lijepo uređenih vanjskih paluba. »Oslofjord« predstavlja značajno unapređenje usluge, komfora i sadržaja koje Jadrolinija pruža svojim putnicima.
Uključivanjem »Oslofjorda« na liniji Dubrovnik – Bari putnike očekuje veliki broj polazaka s obje strane Jadrana, čak deset putovanja tjedno. Brod dolazi u Hrvatsku krajem ovog mjeseca nakon čega odlazi u brodogradilište na osnovne prilagodbe vizualnom identitetu Jadrolinije, te potom i uključenje u putnički pomorski promet, stoji u odgovoru Jadrolinije na naš upit.
Brod »Oslofjord« inače plovi operativnom brzinom od oko 17 čvorova, a procjenjuje se da bi mu za putovanje na relaciji između Dubrovnika i Barija trebalo oko šest i pol sati.
Prilikom obnove, prije deset godina, iz broda je uklonjen dobar dio putničkih kabina, a prilagođen je dnevnim putovanjima, s brojnim popratnim sadržajima, od restorana i kafića, do casina i duty free shopa.
Na upit što će od tih sadržaja Jadrolinija zadržati, nismo dobili konkretan odgovor, iako je sigurno da će zadržati ugostiteljsku i trgovačku ponudu, kao što duty free shop sigurno neće opstati s obzirom na to da brod plovi iz jedne EU članice i pripadnice Šengenskog prostora u drugu, pa nema uvjeta za tu vrstu trgovine.
Preinake u »Lencu«
Prilagodba vizualnom identitetu Jadrolinije, odnosno bojanje trupa u bijelu boju s logom nacionalnog putničkog brodara uz ostale manje preinake, iako za to nismo dobili službenu potvrdu, najvjerojatnije će biti odrađena u Remontnom brodogradilištu »Viktor Lenac« s obzirom na to da ono raspolaže dokom odgovarajućih dimenzija za podizanje broda.
Na službenim stranicama Jadrolinije već je objavljen i plovidbeni red broda za ovu godinu pa će tako brod iz Dubrovnika prema Bariju u predsezoni, od 29. travnja do 22. lipnja, i od 16. rujna do 26. listopada ploviti tri puta tjedno, s polascima ponedjeljkom, srijedom i petkom, te povratkom iz Barija utorkom, četvrtkom i subotom.
Od 24. lipnja do 21.srpnja te od 26. kolovoza do 15. rujna iz obje luke polazit će i nedjeljom, a u vrhuncu sezone godišnjih odmora u Italiji, između 22. srpnja i 25. kolovoza, iz Dubrovnika će polaziti ponedjeljkom, srijedom, petkom, subotom i nedjeljom, a iz Barija utorkom, četvrtkom, petkom, subotom i nedjeljom.