Traumatična iskustva

Iz Bolta reagirali na priče o napasnim vozačima: “Sigurnost je prioritet, ne toleriramo nikakvo nasilje”

Portal Novi list

Ilustracija / Foto Marko Lukunić PIXSELL

Ilustracija / Foto Marko Lukunić PIXSELL

Kako bismo spriječili ovakve situacije svoje korisnike potičemo da bilo kakva negativna iskustva prijave Boltovoj korisničkoj službi, kažu u Boltu



Kao što smo već pisali, brojne Hrvatice zadnjih dana objavljuju svoja traumatična iskustva vožnje putem taksi aplikacija Bolt i Uber.


Na te su napise reagirali iz tvrtke Bolt.


“Upoznati smo s navedenim objavama na društvenim mrežama i želimo izraziti naše žaljenje zbog navedenih incidenata i snažno osuditi bilo kakvu vrstu neprimjerenog ponašanja od strane partner vozača. Naša služba za korisnike promptno je reagirala po zaprimanju pritužbe te je pokrenut postupak interne istrage. Sigurnost je prioritet u Boltu i ne toleriramo nikakvu vrstu agresije – bilo od strane vozača ili korisnika.




Kako bismo spriječili ovakve situacije svoje korisnike potičemo da bilo kakva negativna iskustva prijave Boltovoj korisničkoj službi. Naš tim odgovara na sve zahtjeve i poduzima potrebne korake, uključujući istragu i suradnju s policijom ako im je korisnik prijavio svoj slučaj. U slučaju da se partner vozači ne pridržavaju Boltovih uvjeta i pravila platforme, pristup platformi će im biti trajno onemogućen.


Iznos je dodan korisnici na profil, ne kao pokušaj kompenzacije ili isprike za doživljenu situaciju nego radi troška vožnje. Ne postoji iznos koji može biti isprika za osjećaj nesigurnosti. Iako su slučajevi uznemiravanja vrlo rijetki, kontinuirano radimo na poboljšanju naše usluge na temelju pritužbi korisnika platforme kako bi se svi korisnici platforme osjećali sigurno, a kvaliteta bila poboljšana te kako bismo mogli izbjeći takve situacije u budućnosti. Smatramo kako je i samo jedan slučaj ovakve prirode previše.


S tim na umu planiramo suradnju i s nevladinim organizacijama koje su usmjerene na prava i sigurnost žena, a koje će dodatno unaprijediti naše interne procese kako bismo pružili najbolju moguću uslugu našim korisnicima”, kažu u Boltu.