Foto Edi Prodan
Činjenica je da Austrijanci već dugi niz godina prepoznaju kvalitetu ukupne hrvatske turističke ponude, osobito kada je riječ o odmoru na obali, a sve više otkrivaju i naš kontinent, kaže Staničić
povezane vijesti
Odlične vijesti za Hrvatsku kao turističku destinaciju stižu iz Austrije, jednog od najvažnijih tržišta s kojeg se u našoj zemlji ostvaruje značajan broj turističkih dolazaka i noćenja. Naime, prema rezultatima istraživanja Reisemonitoring 2024, koje je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub, Hrvatska i dalje zauzima sam vrh najpopularnijih inozemnih odredišta Austrijanaca za odmor i turistička putovanja.
„Rezultati ovogodišnje renomirane ankete pokazuju da je naša zemlja ponovo zauzela status vodeće inozemne destinacije Austrijanaca. Činjenica je da Austrijanci već dugi niz godina prepoznaju kvalitetu ukupne hrvatske turističke ponude, osobito kada je riječ o odmoru na obali, a sve više otkrivaju i naš kontinent. Svemu tome uvelike pridonosi naša kvalitetna prometna povezanost s naglaskom na cestovne pravce, a ne smijemo zanemariti ni brojne prednosti koje smo dobili ulaskom naše zemlje u Schengen, čime smo postali još pristupačniji i dostupniji našim najbližim susjedima”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Osim popularnosti destinacija, istraživanje Reisemonitoring 2024 obuhvatilo je i druge navike i trendove Austrijanaca u industriji putovanja. Tako su rezultati utvrdili da njih čak 95 posto planira ljetni odmor te da su najviše priklonjeni odredištima na kojima se mogu kvalitetno opustiti i provoditi vrijeme s obitelji. Nadalje, kada govorimo o vrsti prijevoza kojim se Austrijanci najviše koriste na odmoru, pokazalo se da obitelji s djecom obično preferiraju privatni automobil (82%), dok samci češće koriste vlak (38%).
„Iznimno smo ponosni na ove rezultate koji potvrđuju kako smo unatoč jakoj konkurenciji uspješno zadržali poziciju Hrvatske kao jedne od omiljenih inozemnih destinacija Austrijanaca. Takva pozitivna naklonost Austrijanaca prema hrvatskim turističkim odredištima ponajviše proizlazi iz ključnih aduta naše zemlje kao što su more, sunce i prirodne ljepote“, zaključio je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, nadodavši kako je Hrvatskoj na ovome tržištu najveći konkurent Italija.
Dodajmo kako su u dosadašnjem dijelu godine, prema podacima sustava eVisitor, Austrijanci u Hrvatskoj ostvarili rast od 14 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na prošlu godinu. Najviše su noćenja ostvarili u Istri i na Kvarneru, a među popularnijim destinacijama su im Poreč, Rovinj, Opatija i Umag.