Foto iStock
Kutinska je tvrtka u svega sedam godina od startupa izrastao u jednu od top 10 svjetskih agrotehnoloških kompanija, a ove je godine proglašen i vodećom brzorastućom europskom food-tech tvrtkom
povezane vijesti
Kutinski Agrivi ključ je uzgoja hrane u pustinji, piše u utorak Večernji list, navodeći da softver te tvrtke koriste mali i veliki poljoprivrednici u više od 100 zemalja, a prehrambeni div Nestle njime kontrolira kvalitetu sastojaka za dječju hranu.
“Potrošaču nije bitno samo tko je proizveo neku hranu nego i kako je proizveo jer mi smo ono što jedemo”, kaže Hemant Julka, osnivač tvrtke VeggiTech iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, tek jedne od brojnih koje se poljoprivrednoj proizvodnji sve više oslanjaju na digitalna rješenja kutinskog Agrivija.
Kutinska je tvrtka u svega sedam godina od startupa izrastao u jednu od top 10 svjetskih agrotehnoloških kompanija, a ove je godine proglašen i vodećom brzorastućom europskom food-tech tvrtkom.
Julka je 20 godina upravljao tehnologijom cijelog Emirates Airlinesa i implementirao sustave po aviokompanijama diljem svijeta. A onda mu je zatrebao partner koji će mu pomoći da najsuvremenije tehnologije iskoristi u svom novom biznisu proizvodnji zdrave hrane, za kojom potražnja posljednjih godina u svijetu vrtoglavo raste, posebice od pandemije koronavirusa.
I dok u bogomdanim uvjetima u Hrvatskoj gro proizvodnje “cvjeta” samo zbog poticaja, VeggiTech danas uz pomoć Agrivija uzgaja premium povrće usred pustinje, na hidroponskim vertikalnim farmama, poštujući principe održivosti i uz potpunu transparentnost za kupce.
Proizvodnja u pustinji mora biti maksimalno efikasna kako bismo bili profitabilni. Bez Agrivija čiji je softver kralježnica naše proizvodnje bili bismo slijepi u upravljanju ističe Julka, objašnjavajući kako je u potrazi za kvalitetnim rješenjima razgovarao s više od 20 kompanija.
No Agrivi je otišao ljestvicu iznad svih sa svojim softverom koji VeggiTechu omogućuje upravljanje cjelokupnim procesom na farmi, uvid u proizvodnju i planiranje poslova te pomaže i u prezentaciji proizvoda s pomoću QR koda, donosi Večernji list.