Ilustracija / Foto PUPG
povezane vijesti
Državno izborno povjerenstvo (DIP) priopćilo je u ponedjeljak da svi subjekti koji pružaju usluge medijskog oglašavanja izborne promidžbe trebaju DIP-u dostaviti ugovore i račune vezane uz izbornu promidžbu te cjenike usluga oglašavanja.
Subjekti koji pružaju usluge medijskog oglašavanja izborne promidžbe, ako još nisu, trebaju DIP-u dostaviti ugovore koje su sklopili s izbornim sudionicima vezano uz izbornu promidžbu izravno ili putem agencije za medijsko oglašavanje, priopćio je DIP.
Ako nije sklopljen ugovor, tada je za pruženu uslugu oglašavanja izborne promidžbe potrebno dostaviti račun.
Zakonom o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma propisano je da su subjekti dužni DIP-u dostaviti cjenik usluga oglašavanja u izbornoj promidžbi i ugovore koje su sklopili te to objaviti na svojim mrežnim stranicama od dana početka izborne promidžbe.
Stoga je DIP-u potrebno dostaviti i poveznicu na mrežnu stanicu objave cjenika usluga oglašavanja i ugovora, dok objava na mrežnim stanicama traje 60 dana od dana objave konačnih rezultata izbora.
DIP je naveo kako se sve navedeno dostavlja na email [email protected], i to u roku od dva dana od primitka ovog dopisa.