Troše ili su štedljivi turisti?
– Troše, troše. Velik potencijal francuskog tržišta proizlazi i iz činjenice da Francuzi imaju naviku putovati nekoliko puta godišnje, a i troše više. Prosječan budžet po domaćinstvu po putovanju iznosi oko 2.000 eura. Unatoč jakom domaćem turizmu koji obuhvaća 75 posto ostvarenih putovanja, Francuska postaje sve jače emitivno tržište te se posebno mladi sve više okreću novim destinacijama.
Francuzi su, dakle, idealni za produljenje sezone u Hrvatskoj. Idealni su, zapravo, u bilo koje doba sezone.
– Naš cilj je, sukladno Strategiji hrvatskog turizma, povećanje dolazaka u pred i post sezoni te se u svim našim aktivnostima fokusiramo na promicanje onih aktivnosti koji bitno mogu povećati dolaske izvan sezone. Tu prije svega mislim na kulturni turizam, jer Francuzi spadaju u kategoriju vrlo znatiželjnih gostiju koji se izuzetno zanimaju za kulturne znamenitosti, ali i avanturistički, eko turizam, sve popularnije city breakove, ali i wellness i nautički turizam. Naravno, neizostavna je promocija enoloških i gastronomskih atributa zemlje, biciklizma, u Francuskoj primjerice gotovo da ne postoji osoba koja redovito ne vozi bicikl… Od organizatora putovanja doznajemo da upravo u razdoblju post sezone ove godine s francuskog tržišta možemo očekivati povećane dolaske, posebno u rujnu i listopadu, kad pojedini turoperatori bilježe i do 60 posto više rezervacija nego prošle godine.