Foto Wolt
Nove navike potrošača otkrivaju dva vrlo važna trenda - Hrvati se ne libe eksperimentirati s različitim ljubavnim pomagalima, dok naručivanje putem platforme Wolt više nikako nije ograničeno samo na hranu iz restorana
povezane vijesti
Valentinovo 2024. nam je potvrdilo da Hrvati nisu zaboravili na romantiku, ali i da “praznik ljubavi” ne može proći bez obvezne crvene ruže. Podaci platforme Wolt Hrvatska otkrivaju da je promet u hrvatskim cvjećarnama na Dan zaljubljenih doslovno gorio – porastao je za čak 5000 posto u odnosu na bilo koju drugu “običnu” srijedu u godini.
No, u košaricama romantičnih duša nije se našlo samo cvijeće. Na Valentinovo su pune ruke posla imali i sex shopovi na Wolt platformi iz kojih je, baš kao i lani, naručeno dvostruko više proizvoda u odnosu na prošlu godinu. Prema tome, Hrvati i dalje imaju zdravi apetit kada je u pitanju eksperimentiranje u spavaćoj sobi, s time da najprodavaniji artikal nije namijenjen za žene, već muškarce. Riječ je o spreju za odgađanje orgazma koji je bio rado viđen gost u domaćim narudžbama, baš kao i lubrikant te (ponovno) uže za vezanje. Na popisu najtraženijih našli su se i razni vibratori, ali i analni čepovi te poneki šaljivi predmeti, kao što su lizaljke u izazovnim oblicima.
Navedene navike potrošača za Valentinovo nam pritom otkrivaju dva vrlo važna trenda. Prvo, Hrvati itekako vole romantiku i ne libe se eksperimentirati s različitim ljubavnim pomagalima. Drugo, naručivanje putem Wolt platforme više nikako nije ograničeno samo na gotovu hranu, već se proširilo na skoro sve aspekte maloprodaje, od namirnica i cvijeća pa sve do igrački za odrasle. Retail segment Wolta je ove godine na Valentinovo narastao za 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani, što potvrđuje tezu da Hrvati sve više preferiraju kupovinu preko zaslona mobitela.
„Ljudi danas sve više cijene svoje slobodno vrijeme i vrlo će rado prihvatiti uslugu koja će im omogućiti da u ispunjenom rasporedu ukradu pokoju minutu više za sebe. U početku se navedena premisa isključivo odnosila na naručivanje hrane iz restorana, no s vremenom se proširila na cjelokupnu maloprodaju i razne kategorije proizvoda. Ovogodišnje Valentinovo nam je pokazalo da je lepeza široka, a ponajviše je ovog puta zahvatila cvjećarsku i erotsku ponudu, što samo pokazuje da nije važno o kojem se proizvodu radi – korisnici samo žele sigurnu dostavu od trgovine do vrata u vrlo kratkom roku kako bi imali vremena za neke druge obveze. Sretni smo da im Wolt platforma to može i omogućiti s obzirom na ponudu koju uz brojne restorane čini sve više i više retail partnera raznih trgovina“, navodi Marin Šušnjar, direktor tvrtke Wolt Hrvatska.
Wolt Hrvatska je retail uslugu uveo još 2020. godine. U posljednje četiri godine Woltovi su dostavljači dostavili sve moguće kategorije proizvoda: od namirnica, opreme za gejming, cvijeća, proizvoda za njegu i ljepotu do elektronike, knjiga, potrepština za kućne ljubimce te brojnih drugih artikala. Osim toga, 2021. godine osnovali su tim koji se u potpunosti bavi razvojem retail segmenta. Jako bitan dio odjela je podrška kupcima, koji su dio Wolt tima, a ne vanjski suradnici, i u prosjeku reagiraju za 37 sekundi od kontakta, sa stopom zadovoljstva od iznimno visokih 98 posto.