Prekršajna odgovornost

Butkovićevo ministarstvo: Mi nastavljamo postupak protiv Sopte i Jadrolinije

Portal Novi list

Foto Nel Pavletić/PIXSELL; Sergej Drechsler

Foto Nel Pavletić/PIXSELL; Sergej Drechsler

Njihova je odgovornost utvrđena tijekom neovisne istrage Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, poručili su iz Ministarstva



Nakon što je Županijsko državno odvjetništvo u Rijeci službeno objavilo da je zbog tragične nesreće na trajektu Lastovo – gdje su u padu ukrcajne rampe trojica pomoraca Jadrolinije poginula, a jedan je teško ozlijeđen – pokrenulo istragu protiv trojice pomoraca s Lastova, sad se oglasilo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića.


Utvrdili odgovornost Sopte i Jadrolinije


– Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, iz sredstava javnog informiranja, upoznato je s pokretanjem istrage Državnog odvjetništva Republike Hrvatske u vezi s nesrećom na brodu „Lastovo“.


Istu odluku ne želimo komentirati jer poštujemo neovisnost Državnog odvjetništva.




Posebno naglašavamo kako, temeljem Izvješća o nesreći broda „Lastovo“, koje je ovo Ministarstvo javno objavilo, nastavljamo postupak protiv bivšeg predsjednika Uprave Jadrolinije Davida Sopte i tvrtke Jadrolinija, čija je odgovornost utvrđena tijekom neovisne istrage Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, poručili su iz Butkovićeva ministarstva.


DORH proganja pomorce


Dok DORH očito ne vidi razloga pokrenuti istragu protiv sad već bivše uprave, smijenjene upravo zbog ove tragedije, već kazneno proganja tri pomorca s trajekta, Ministarstvo mora, promet i infrastrukture Olega Butkovića, u postupku utvrđuje prekršajnu odgovornost bivšeg šefa Uprave i tvrtke Jadrolinija.


ŽDO Rijeka danas je izvijestilo da je pokrenulo istragu protiv zapovjednika, prvog časnika palube i vođe palube s Lastova.


Riječko državno odvjetništvo pokrenulo istragu protiv trojice pomoraca s Lastova. Upravu ne istražuju



Zapovjednika terete da je isključio hidrauličku pumpu, premda je znao da ukrcajna rampa može stajati u uspravnom položaju jedino dok pumpa radi.


Vođa palube, tvrdi DORH, nije izdao zapovijed kormilaru za osiguranje rampe klinovima, a prvi časnik palube – podsjetimo, riječ je o jedinom članu posade koji se nalazio ispod rampe, a preživio je pad, uz teške ozljede – nije upozorio vođu palube da to zapovijedi kormilaru.


O svemu smo opširnije izvijestili OVDJE.