Ilustracija / Snimio Vedran KARUZA
"Popis imena i/ili oznaka svih jahti i brodica za koje ovo Ministarstvo nema evidentiranu uplatu za 2020. i 2021. godinu moguće je pronaći na internetskoj stranici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, na Elektroničkoj oglasnoj ploči upisnika brodova", ističe se u priopćenju
povezane vijesti
- Trojica Ukrajinaca odgovorna za veliki požar više desetaka plovila u Medulinu. Šteta iznosi oko 2 milijuna eura
- Izbio požar na plovilu, a tročlana posada, srećom, pritom nije ozlijeđena. Jutros novi požar na brodu
- Nakon eksplozije gliser potpuno izgorio i potonuo u uvali Sansovo u Bakarcu, a u požaru oštećene 4 barke u blizini
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture u petak je pozvalo vlasnike jahti i brodica čiji vlasnici dvije godine uzastopno nisu platili naknadu za sigurnost plovidbe i zaštitu mora od onečišćenja, da do 15. prosinca podmire dugove ili će biti izbrisani iz Upisnika brodova RH.
Kako je priopćeno, Ministarstvo će do kraja 2022. godine provesti postupak brisanja jahti i brodica upisanih u Upisnik brodova Republike Hrvatske, čiji vlasnici dvije godine uzastopno nisu platili naknadu za sigurnost plovidbe i zaštitu mora od onečišćenja. Stoga je javno putem medija ponovno pozvalo sve vlasnike da najkasnije do 15. prosinca 2022., podmire svoja dugovanja ili dostave potvrde o provedenim uplatama ukoliko su naknade plaćene, ali nisu ispravno evidentirane.
“Popis imena i/ili oznaka svih jahti i brodica za koje ovo Ministarstvo nema evidentiranu uplatu za 2020. i 2021. godinu moguće je pronaći na internetskoj stranici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, na Elektroničkoj oglasnoj ploči upisnika brodova”, ističe se u priopćenju.
Tijekom 2021., sukladno odredbama Pomorskog zakonika, brisano je ukupno 8.551 brodica i jahti, dok se prema trenutnom stanju dugovanja u 2022. očekuje brisanje ukupno 8.829 brodica i jahti, dodaje se.
Iz Ministarstva napominju kako se jahte i brodice koje su brisane zbog neplaćanja zakonom propisanih naknada, mogu ponovno upisati u Upisnik brodova RH isključivo u postupku prvog upisa, koji podrazumijeva i utvrđivanje tehničke prihvatljivosti i usklađenosti s trenutno propisanim tehničkim standardima, koji se odnose na nove jahte i brodice.