Foto Marko Gracin
I crna će kao i žute ili smeđe verzije imati utisnut logo vukovarskog vodotornja, a Đavić najavljuje i mogućnost personalizacije u nekim kasnijim "black" serijama
povezane vijesti
- Komemoracija u Borovom naselju: ‘Još se traga za 374 Vukovarca nestala u Domovinskom ratu’
- MOTO MARATON KRAJEVIMA NAŠIH PREDAKA ’22: U čast branitelja u dva dana 1200 kilometara
- S riječkim braniteljem grada heroja tri desetljeća kasnije na istim mjestima: ‘Nažalost, u Vukovaru bih se bolje snalazio da je – srušen’
Nekoliko dana prije 18. studenog kad će se obilježiti 30. obljetnica bitke za Vukovar, od ove godine i državni blagdan Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, Borovo će na tržište, putem web trgovine i svoje 74 klasične prodavaonice, pustiti u prodaju posebnu ediciju popularnih “Zenga” čizama.
– Okrugli jubilej tražio je i od Borova osmišljavanje prigodne posvete. Odlučili smo se da to bude crna verzija našeg najpopularnijeg proizvoda, “Zenga” čizmi.
S obzirom da će se u prodaju pustiti serija od 600 komada nazvali smo ju “limited black edition”, a kako se to događa i svih ostalih godina, vjerojatno će ih se najveći broj prodati u našim trgovinama na sam Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, istaknuo nam je Marko Džavić, marketinški kreator Borova.
I crna će kao i žute ili smeđe verzije imati utisnut logo vukovarskog vodotornja, a Džavić najavljuje i mogućnost personalizacije u nekim kasnijim “black” serijama.
Iscrpnu priču o današnjem Borovu donosimo u velikom prilogu Novog lista posvećenom Vukovaru koji izlazi uoči Dana sjećanja na žrtvu Vukovara.