Ilustracija Foto S. Drechsler
Najveći broj rezervacija i upita tradicionalno dolazi iz Bavarske odakle dolazi trećina njemačkih gostiju. Na temelju iskazanog interesa, najveća potražnja vlada za smještajem na odredištima diljem Istre
povezane vijesti
Nakon što su ranije zbog popuštanja mjera u Austriji, Švicarskoj, Poljskoj, Češkoj i Slovačkoj gosti iz tih zemalja pojačano bukirali smještaj na Jadranu, ovih se dana događa svojevrstan prodajni boom i s tržišta Njemačke, javili su iz turističke agencije Croatia Luxury Rent (CLR).
Ističu kako su neki od razloga što Nijemci i dalje preferiraju Hrvatsku kao odmor destinaciju blizina, izolirani smještaj, ali i imenovanje jadranske obale od pojedinih njemačkih subjekata najpoželjnijom destinacijom za odmor u 2021. godini.
– Kao posljedica poboljšanja epidemiološke situacije u Njemačkoj, Nijemci su tijekom posljednjih sedam dana značajno podigli broj rezervacija smještajnih kapaciteta putem službene stranice CLR-a te u narednim tjednima očekujemo dodatnu ekspanziju rezervacija. Nijemci su dugi niz godina najbrojnija skupina gostiju u Hrvatskoj, kako u kontekstu CLR-a, tako i općenito. Najveći broj rezervacija i upita tradicionalno dolazi iz Bavarske odakle dolazi trećina njemačkih gostiju. Na temelju iskazanog interesa, najveća potražnja vlada za smještajem na odredištima diljem Istre, što je i logično jer će i ovog ljeta Nijemci uglavnom putovati vlastitim automobilima, kazao je čelni čovjek CLR-a Josip Stulić. Dodao je kako su turisti iz Njemačke prošle sezone ostvarili najveći broj noćenja putem CLR-a, i ako je suditi prema trenutnim pokazateljima, za očekivati je da bi tijekom ove sezone broj posjetitelja koji će doći u Hrvatsku iz Njemačke trebao porasti za otprilike 4 do 7 posto u odnosu na proteklu godinu.
Prema aktualnim prodajnim pokazateljima, u narednim tjednima u ovoj agenciji očekuju dodatno jačanje interesa iz zemalja Beneluksa koje još nisu snažnije krenule s bookingom. U CLR-u vjeruju kako će početkom lipnja i ta tržišta značajno porasti u ukupnom udjelu rezervacija s pojedinih tržišta. Stulić je kazao i kako raduje i značajan broj rezervacija slovenskih i srpskih gostiju koji su krenuli sa snažnim bukingom još početkom svibnja.
– Unatoč revitaliziranju i povratku određenog broja gostiju s tržišta SAD-a i Kanade, preostala daleka tržišta se nisu prodajno aktivirala pa je za očekivati da prekomorska tržišta u 2021. godini neće imati većeg utjecaja na ostvarenje ukupnog turističkog rezultata, zaključio je Stulić.
Inače, ovih dana Hrvatska je bila tema mnogih njemačkih medija kao jedna od najtraženijih destinacija za ovogodišnji odmor Nijemaca. Tako je primjerice, njemački Bild prenio listu najpretraživanijih destinacija tražilice hometogo.de. Naime, prema ovim podacima, na listi deset najboljih destinacija za ljetni odmor prvo je Baltičko more, dok je na drugom mjestu Hrvatska koja je za sobom ostavila Njemačku, Italiju, Majorku…
Google kaže da njemački turisti više vole Španjolsku
Iako je u prvom kvartalu Hrvatska bila najjača po oporavku, nakon travnja Španjolska i Italija postale su prvi izbor za većinu naših emitivnih tržišta, i to Španjolska za Njemačku, Italija za Veliku Britaniju, Austriju, Švicarsku i Sloveniju, dok su Grčka i Turska trenutno manje popularne – priopćili su iz Googlea koji je predstavio platformu Travel Insights.
U Googleu navode kako su se kao ključni dodatni faktori za privlačenje turista, najbitnijima pokazali povrat novca umjesto davanja vaučera, ukidanje naknada za otkazivanje i posebni paketi i popusti.