Davor Bernardić / Foto Igor Kralj/PIXSELL
Tiskovna konferencija sazvana je ispred zgrade škole za klasični balet, jedne u nizu, kako reče, koja nije obnovljena nakon potresa
povezane vijesti
Saborski zastupnik Socijaldemokrata i predsjednika Gradske organizacije grada Zagreba Davor Bernardić i ovu je nedjelju okupio novinare pa iznio niz kritika na račun djelovanja gradonačelnika Zagreba Tomislava Tomaševića i njegovih suradnika.
Tiskovna konferencija sazvana je ispred zgrade škole za klasični balet, jedne u nizu, kako reče, koja nije obnovljena nakon potresa.
Sve je to obnovio Bandić
– Inače, od 175 odgojno obrazovnih ustanova koje su oštećene u potresu, 164 je obnovila bivša gradska vlast Milana Bandića.
Ova gradska vlast je zaustavila radove i na ovoj i mnogim drugim školama, mijenjala troškovnike kako bi pogodovala dobavljačima i nakon toga dogovorila radove koji su znatno i višestruko skuplji od onih koji su bili dogovarani prije – ustvrdio je Bernardić.
Pače prozvao je imenom zamjenika gradonačelnika Luku Korlaeta, pa još pozvao USKOK da sve istraži.
O zagrebačkim vrtićima
Zatim se Bernardić dotaknuo i smještajnih kapaciteta u zagrebačkim vrtićima. Najprije je kazao kako je gradska vlast onomad najavila investicijski ciklus kakva Zagreb nije nikada prije vidio, tvrdila da će se na objekte društvene namjene potrošiti 750 milijuna eura.
– Kad se počne iščitavati proračun za 2023. onda se vidi da se planira potrošiti 40 posto manje novca za kulturne ustanove, 30 posto manje novca za zdravstvene objekte i da je u izvršenju proračuna za 2022. vidljivo da se na izgradnju vrtića potrošilo tek nešto više od 500.000 eura. Stoga i ne čudi da je ove godine ostalo neupisano oko 5000 djece u zagrebačke vrtiće – kazao je Bernardić.
O tramvajima iz Augsburga
Govorio je Bernardić i o gradskom prijevozu posebice u kontekstu nabavke 11 tramvaja iz Augsburga starih, kako reče, gotovo 30 godina.
Zbog te nabavke, zbog saznanja da su predstavnici ZET-a zbog te nabavke deset puta putovali u Njemačku, Bernardić je uputio pisani upit ZET-u u kojem traži niz odgovor, od toga tko je putovao u Njemačku i koliko te tko je troškove putovanja platio, do toga zašto se nabavljaju baš ti tramvaji.