Gari Cappelli i Thierry Antinori, Foto: B. SAVIĆ
Odlučili smo se uvesti liniju zbog uvjerenja da Hrvatska ima golem gospodarski potencijal, a osobito turistički, rekao nam je Thierry Antinori iz Emiratesa
BERLIN Ministar turizma Gari Cappelli jučer se na ITB sajmu u Berlinu susreo s drugim čovjekom Emiratesa Thierryjem Antinorijem na temu uvođenja svakodnevne i cjelogodišnje izravne aviolinije Zagreb – Dubai od 1. lipnja ove godine.
– Ova će linija povezati Zagreb s Ujedinjenim Arapskim Emiratima i spojiti cijelu Hrvatsku s Bliskim istokom i Azijom. Odlučili smo se uvesti liniju zbog uvjerenja da Hrvatska ima golem gospodarski potencijal, a osobito turistički. Hrvatska ima jaku zajednicu na Bliskom istoku i u Australiji, a ovom linijom svakodnevno će se spojiti Zagreb sa 40 gradova Bliskog istoka, Azije i Afrike, kazao nam je jučer Antinori i naglasio da očekuje popunjenost kabina od 70 do 80. i da je siguran da Emirates radi jako dobar posao uvođenjem linije.
Modrić prvi putnik
– Volimo nogomet, sponzori smo Real Madrida i svakako ćemo nastojati da Luka Modrić bude putnik na prvom letu ove nove zračne linije, kazao je Antinori i dodao da će, dakako, čast prvog leta pripasti i ministru Cappelliju.
Na pitanje o budućem direktoru Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, za kojega će uskoro biti raspisan natječaj, Cappelli je kazao da zaista nema nikakvih namještaljki i da je baš zato postrožio uvjete koje kandidati moraju ispuniti da bi pristupili natječaju.
– Čujem sa strane, baš kao i vi novinari, nekih deset imena koja će se navodno javiti na natječaj. To su sve kvalitetni ljudi iz struke i želim da ih se javi čim više. Potreban nam je zaokret, kvaliteta, netko kome će unatoč iskustvu i znanju ovaj posao biti izazov, a ne prilika za zaradu, kazao je Cappelli i u tom kontekstu spomenuo da je plaća direktora Glavnog ureda HTZ-a od 20 tisuća kuna veća od njegove koja iznosi 17 i pol tisuća kuna.
Antinori je dodao da je riječ o širokotrupnom zrakoplovu sa 350 sjedala, od čega osam u kabinama u prvoj klasi, koje su izložene na štandu Dubaija na ITB-u, zatim 42 sjedala poslovne klase i 300 sjedala za ekonomsku klasu. Ministar Cappelli ponovio je da je uvođenje ove zračne linije sjajna prilika za povezivanje Hrvatske s Ujedinjenim Arapskim Emiratima i cjelokupnim azijskim tržištem.
– Ovo je prilika da Hrvatska osvoji nova tržišta, poput Kine, Japana i Koreje, jer Hrvatska mora osvojiti nova tržišta. To nam je osiguranje i odgovor za vrijeme kada se na turističku scenu vrati naša trenutno posrnula konkurencija, rekao je Cappelli.
Promocija Slavonije
Također, ministar je jučer razgovarao i s predstavnicima Eurowingsa i kazao novinarima da su pri samom kraju dogovori o uspostavi linije Osijek – Stuttgart tijekom cijele godine.
– Na jesen idemo na jaku promociju Slavonije, za mjesec dana ćemo znati sve detalje, a to je u interesu Vlade RH koja je predvidjela sredstva za potporu kontinentalnog turizma. Vjerujem da će ova aviolinija nužno isprovocirati i druge aviokompanije da uvedu linije za Osijek barem šest mjeseci u godini, a želimo linije baš za Osijek, a ne Zagreb, kazao je Cappelli i dodao da će Eurowings pojačati i linije prema Rijeci i Puli te da će Zračna luka Rijeka, ako ponudi dobre uvjete, biti baza Eurowingsa. Govoreći o ovogodišnjoj turističkoj sezoni, iznio je očekivanje od 10 posto porasta prometa i prihoda.
– Negdje će biti povećanje 10, negdje 20, a negdje 30 posto, zaključio je Capelli, dodavši da će i cijene biti veće zbog većeg broja objekata od pet zvjezdica.