Atraktivni uvjeti

Valamarovi zaposlenici mogu ljeti raditi u Poreču, zimi u Zagrebu. Evo ostalih pogodnosti

Alenka Juričić Bukarica

Foto Valamar

Foto Valamar

Zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra godišnje obrade više od pola milijuna upita različitim komunikacijskim kanalima



Valamar, najveća turistička kompanija u Hrvatskoj, osigurao atraktivne uvjete rada za zaposlenike u rezervacijskom centru u Poreču i Zagrebu. Naime, kako navode u kompaniji s gotovo 70 zaposlenih u šest timova u Zagrebu i Poreču, Valamarov rezervacijski centar posebno se ističe po različitim benefitima koje nudi svojim zaposlenicima.


Među benefitima je i mogućnost kombinacije rada u Zagrebu i Poreču tijekom godine pa se, primjerice, prema želji zaposlenika, zimi može raditi iz Zagreba, a ljeti iz Poreča, i to uz subvenciju smještaja i hrane tijekom rada u destinaciji.


Naime, prošle godine je uveden program Krov nad glavom kojim je Valamarovim zaposlenicima osigurana mogućnost dodatka za najam stana u iznosu do 500 eura mjesečno. Valamar nudi i niz drugih pogodnosti za djelatnike, a od ove godine osigurano je i dodatnih 400 eura neto za zaposlenike koji žive u destinacijama ili trajno dosele, kao i popuste na više od 300 partnerskih prodajnih mjesta.




Istakli su i kako Valamarov rezervacijski centar zapošljava nove djelatnike, kao i kako su fleksibilne uvjete rada definirali u skladu s potrebama i željama stručnjaka koji žele izgraditi karijeru u turizmu, a pri tome imati i odličnu ravnotežu između posla i privatnog života. U Valamarovom rezervacijskom centru poseban se naglasak stavlja na stvaranje poticajne radne atmosfere i motivaciju zaposlenika, što uključuje i fleksibilnost u radu, nagrade za najbolje radne rezultate i postignuća na mjesečnoj razini te putovanja u top turističke destinacije u kojima Valamar posluje. Svi zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra imaju na raspolaganju kontinuirane interne i eksterne edukacije te individualno mentorstvo.


– Iskustvo gosta počinje i prije samog dolaska u Valamar, već prvim kontaktom i to upravo s našim kolegama u rezervacijskom centru. Njihovi se rezultati izravno očituju u visokom udjelu direktne prodaje i u izvanrednim rezultatima poziva i mailova tajnih kupaca. Valamarov rezervacijski centar stoga je iznimno bitan za kompaniju te kontinuirano radimo na održavanju visoke kvalitete usluge koju pružamo gostima, kao i na motivaciji zaposlenika, izjavila je Vesna Otočan, direktorica odjela rezervacijskog centra u Valamaru.


Zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra godišnje obrade više od pola milijuna upita različitim komunikacijskim kanalima te su uz prodaju putem web-stranica zaslužni za izrazito visok udio direktne prodaje od čak 63 posto.


Inače, sve otvorene pozicije dostupne su na web stranici Dobar posao u Valamaru.