Foto Uniline grupa
Zadovoljni smo rezultatima, svim parametrima rezultata – nemamo razloga ne biti, rekao je predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba
povezane vijesti
- Novac nije problem. Cijene skijaških aranžmana porasle su za 10, a prodaja – za čak 15 posto
- Špica sezone je ipak mršava. Ugostiteljima na obali prihodi u srpnju pali od 20 do čak 50 posto
- Nedavni navijački sukob nije doveo do otkazivanja maturalaca u Grčkoj: ‘Ministarstvo nije izdalo neko upozorenje…’
Jedini cjeloviti tour operator u Hrvatskoj, takozvani one-stop-shop, Uniline grupa ostvarila je rast od 30% u odnosu na 2022. godinu. Poslovne rezultate predstavili su na skupu u Zagrebu, gdje sunajavili i nove investicije.
– Zadovoljni smo rezultatima, svim parametrima rezultata – nemamo razloga ne biti. Tijekom 2023. godine susreli smo se sa izazovima, od inflacije, do problemima s radnom snagom, informatizacija koja se tek trebala uvesti…
Sva društva stvarno su izvukla maksimalno iz onoga što smo mogl izvući. Iz konfuzne 2022. godine koja je bila krajnje konfuzna ušli smo u 2023. godnu za koju su očekivanja bila visoka.
Uložili smo mnogo u očuvanje radne snage, zadržali smo velik broj zaposlenika, rekao je predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba.
Uniline grupa nudi kompletnu turističku uslugu, od aviokarata, transfera, smještaja, prijevoza – a takvih kompanija više nema u Hrvatskoj. Žgomba kaže kako bi bolje bilo da nije tako.
Preliminarni poslovni rezultati za prošlu godinu pokazuju da je Uniline grupa, vodeća destinacijska menadžment kompanija, ostvarila promet od 55,8 milijuna eura.
Rast od 30%
U 2024. godini očekuju ukupni rast od grupe od 12-13%. S fokusom na upravljanje imovinom i akvizicijama, planiraju nastaviti pružati podršku društvima u razvojnom i organizacijskom smislu, kako bi korisnicima svojih usluga osigurali pouzdanu i kvalitetnu uslugu u svim segmentima poslovanja.
– Promet od 55,8 milijuna eura predstavlja rast od 30% u odnosu na prethodnu godinu. U svim društvima Uniline grupe (Uniline, E-Tours, Uniline Mobility, Vetura i Amarin) zabilježen je rast, što je rezultiralo povećanjem dobit za 40% u 2023. godini.
Prošle godine imali smo oko 400.000 korisnika usluga kojima smo osigurali pouzdanu i kvalitetnu uslugu.
Za nas se pokazalo da je formiranje grupe bio pozitivan strateški organizacijski iskorak, koji je doprinio razvoju svih naših društava i grupe u cjelini, ali je imao i značajan učinak i na domaći turizam, s obzirom na to da još kvalitetnija prezentacija Hrvatske i dodatno jačanje kvalitete usluge donosi i dodanu vrijednost kompletnom turističkom sektoru, rekao je Žgomba.
Kazao je kako ove godine ne očekuju dramatičan učinak recesije koja pogađa Njemačku i Veliku Britaniju na poslovanje Unilinea.
– To će u Hrvatskoj utjecati na strukturu gostiju, za početak, ali je Uniline jako malo izložen tom tržištu, tako da nećemo imati znatnih problema.
U turizmu će to svakako donijeti promjene, jer recesija na njemačkom tržištu nikoga normalnog ne može ostaviti bez brige. Oni su veoma konzervativni u planiranju svojih financija. Ljudi će možda kraće putovati, ići na povoljnija putovanja, kazao je Žgomba.
Rast flote
E-Tours snažno ulazi u segment MICE poslovanja, dok Uniline Mobility nastavlja ulaganja u rast flote i proširenje vrsta vozila, nakon što je lani ponudu dodatno proširio akvizicijom društva Vetura, dok će se društvo Uniline uz incoming segment nastaviti značajno razvijati i ulagati u segmentu sportskog turizma.
– Koristimo svoje iskustvo u organizaciji događaja – i to radimo sjajno. Zahvaljujući tome smo uspjeli dobiti i hrvatski dio orgaizacije Svjetskog prvenstva u rukometu, rekao je goran Šprem, voditelj sporta.
Uniline grupa danas broji više od 150 zaposlenika, s glavnim poslovnim sjedištem u Puli, dok su u Zagrebu upravo prešli u novi poslovni prostor.
Ove godine očekuju daljnji rast na europskim i izvan- europskim tržištima, a bilježe i povećan interes gostiju iz dalekih tržišta, koji se u sve većem broju vraćaju u Hrvatsku.
– Zahvaljujući dobrim rezultatima nastavljamo s investicijama koje će doprinijeti podizanju kvalitete usluge i znatno izraženijoj personalizaciji usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude, rekla je Kristina Peruško, članica uprave Uniline grupe.
Preko svojih sastavnica Uniline grupa prisutna je na području cijele Hrvatske, a posluje i u Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji, Kini i Južnoj Koreji te ima i predstavništva u Japanu, Tajlandu, lndoneziji i Brazilu.