Promocija zrakoplovne linije Varšava- Split 

U Split stiglo 180 turističkih djelatnika iz Poljske

Hina

FOTO HTZ

FOTO HTZ



Iz Poljske je u petak u sklopu promocije zrakoplovne linije Varšava- Split doputovalo 180 predstavnika turističke branše, kojima će tijekom dvodnevnog boravka biti predstavljena turistička ponuda Splitsko-dalmatinske županije.


Izaslanstvo gostiju iz Poljske čine predstavnici poljskog nacionalnog avioprijevoznika LOT-a, poljskih turoperatora, agenata, predstavnika institucije Poljske zračne luke, turistički novinari i travel blogeri.


Na dočeku u splitskoj zračnoj luci, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je istaknuo kako je Hrvatska niz godina jedna od omiljenih turističkih destinacija Poljaka, čemu su značajno doprinijele promotivne aktivnosti.




“Poljaci iznimno cijene našu ponudu, ali i kulturološku bliskost te kompatibilnost mentaliteta. Pozitivnim trendovima značajno doprinosi sve bolja prometna dostupnost hrvatskih destinacija, što zbog ulaska naše zemlje u Schengen, što zbog sve bolje zrakoplovne povezanosti,” rekao je Staničić.


Naglasio je kako se posebno ističe LOT, poljska nacionalna aviokompanija kao “strateški partner koji kontinuirano radi na jačanju mreže letova prema hrvatskim zračnim lukama.”


Dodao je kako Poljaci u Hrvatsku najčešće dolaze motivirani jadranskom obalom i prirodom, te zbog obilaska gradova, raznolike gastronomije i  kulturno povijesnih znamenitosti.


Predstavnik poljskog avioprijevoznika  LOT Michal Fijol je istaknuo kako je LOT od 2011. godine u Hrvatsku do sad prevezao više od 800 tisuća putnika.


“Siguran sam da će ta brojka u budućnosti znatno rasti,” poručio je.


Prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno više od milijun dolazaka i  6,7 milijuna noćenja turista iz Poljske.


Poljska je među pet vodećih tržišta s kojih se u Hrvatskoj ostvaruje najveći turistički promet. LOT  ima brojne letove prema hrvatskim destinacijama od kojih je trenutno najviše letova usmjereno prema Zagrebu, Splitu i Dubrovniku, priopćili su iz HTZ-a.