Foto Marko Gracin
JGL-u je ukrajinsko tržište jedno od najvažnijih, s tržišnom prodajom na razini 13 milijuna eura u 2021. godini
povezane vijesti
Rusija i Ukrajina ubrajaju se u ključna tržišta riječke farmaceutske kompanije JGL.
U JGL-u su još koncem prošle godine na pitanje na pitanje kako očekuju da bi se sukob između Rusije i Ukrajine mogao odraziti na njihovo poslovanje, odgovorili kako su navikli nositi se s nestabilnostima na ključnim tržištima na kojima posluju, a preživjeli su i krizu prije nekoliko godina na istom području, što ih čini iskusnijima i spremnijima na potencijalne izazove zbog čega sve više šire B2B segment poslovanja, s ciljem disperziranja globalne prisutnosti.
Dva mjeseca kasnije ističu da su u prvom redu zabrinuti za sigurnost svojih zaposlenika u Ukrajini.
– Zbog trenutne situacije prvenstveno smo zabrinuti za sigurnost naših zaposlenika kojih u Ukrajini imamo pedesetak, te se nadamo da će se ista što prije riješiti mirnim i diplomatskim putem. Ovog trenutka nemamo nikakvih trgovinsko-poslovnih smetnji, no nedvojbeno je da se politička nervoza prelila na financijsko tržište, što iziskuje dodatan oprez u financijskom upravljanju, kaže Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.
JGL-u je ukrajinsko tržište jedno od najvažnijih, s tržišnom prodajom na razini 13 milijuna eura u 2021. godini. Ključne poluge poslovanja i rasta JGL-a u Ukrajini su brendovi Aqua Maris, Meralys i Vizol S te proizvodi iz segmenta oftalmologije i dermatologije.