Hotelska grupacija

U Hiltonovim zagrebačkim hotelima najbrojniji Amerikanci, u Opatiji domaći gosti

Alenka Juričić Bukarica

Tim hotela Keight Opatija / Foto Press

Tim hotela Keight Opatija / Foto Press



Hoteli Canopy by Hilton Zagreb , Keight Hotel Opatija i Hilton Garden Inn Zagreb dobitnici su prestižne nagrade Hilton Award of Excellence za 2024. koju Hilton dodjeljuje najboljim hotelima unutar svoje globalne mreže.


Hilton Award of Excellence godišnje je priznanje koje se dodjeljuje hotelima koji ostvaruju izvanredne rezultate u ključnim područjima poput visoke razine zadovoljstva gostiju i visoke razine kreiranja lojalnosti gosta Hiltonu kao brendu. Josipa Jutt Ferlan, direktorica tvrtke Zagreb City Hotels, koja upravlja s tri zagrebačka Hilton hotela, i to DoubleTree by Hilton, Canopy by Hilton i Hilton Garden Inn, kao i hotelom Keight Opatija, koji je u vlasništvu tvrtke Katarina Linea, na današnjem predstavljanju rezultata poslovanja ovih Hiltonovih objekata, istakla je kako ova priznanja dodatno pozicioniraju Hrvatsku na karti svjetske hotelske izvrsnosti te potvrđuju da domaći hoteli uspješno konkuriraju na najvišoj razini međunarodnog hotelijerstva.


Ujedno je navela kako su u Hiltonovim objektima u Zagrebu u prošloj godini 85 noćenja ostvarili strani gosti. Na prvom su mjestu među stranim emitivnim tržištima SAD, pa su tako Amerikanci kao najbrojniji gosti u prošloj godini ostvarili preko 9 posto noćenja. Po ostvarenom prometu u destinaciji Zagreb slijede Nijemci, Britanci, Srbi, Talijani, Austrijanci… Pri tome su najviše rezervacija gosti ostvarili direktno preko hotela, i to oko 68 posto, preko OTA platformi oko 19 posto, a tek oko 4 posto otpada na touroperatore. Zanimljivo je kako su 42 posto gostiju su bili individualni gosti, dok je najveći udio ipak korporativnih i MICE gostiju koji su u u Hiltonovim zagrebačkim hotelima lani činili oko 45 posto noćenja.




U opatijskom Keight hotelu, a koji je lani otvorio svoja vrata, domaći su gosti ostvarili daleko veći udio nego u destinaciji Zagreb, i to čak oko 35 posto.


Pojedinačno je domaće tržište u Hiltonovoj destinaciji Opatija daleko najjače obzirom da su po udjelu u ostvarenim noćenjima na drugom mjestu gosti iz Austrije s udjelom od oko 11 posto, a slijede gosti iz Njemačke, Slovenije i SAD-a. Amerikanci su, dakle, za razliku od Zagreba ovdje ostvarili ipak nešto manji udio fizičkog prometa.


Što se tiče načina rezerviranja, i u opatijskom Keightu je oko 66 posto rezervacija napravljeno direktno s hotelom, a na drugom su mjestu OTA platforme s udjelom u rezervacijama od oko 32 posto, što je nešto više nego u Zagrebu. Dok u Zagrebu najveći udio gostiju čine korporativni i MICE gosti, u Opatiji je ipak najviše bilo individualnih gostiju.


Na današnjem Hiltonovom predstavljanju je najavljeno i otvaranje još jednog objekta pod brendom Hilton. Riječ je o hotelu Preko na Ugljanu koji će nositi brend Curio Collection, kao i opatijski Keight.


A bila je to prilika da se “pretresu” i aktualni trendovi u putovanjima prema istraživanju koje su proveli u ovom svjetskom hotelskom lancu.


– Prema najnovijem istraživanju Hiltona, koje je obuhvatilo 13.000 putnika iz 13 zemalja, trendovi putovanja za ovu godinu jasno pokazuju kako putnici žele više autentičnih iskustava, više odmora i personaliziranih sadržaja. Među najistaknutijim trendovima su aktivni odmori i avanturistička putovanja, gdje sve više gostiju bira planinarenje, biciklizam i istraživanje prirode. S druge strane, raste i interes za digitalnu detoksikaciju, wellness tretmane i potpuni bijeg od tehnologije. Tehnologija ipak ostaje važan faktor, naime, digitalni ključevi, pametne sobe i online prijave postaju nova norma u hotelijerstvu, zaključila je Jutt Ferlan.