Jadran hoteli Rijeka

Super luksuzni lanac Marriott dolazi u Rijeku: Renovirani hotel Jadran postaje dijelom brenda Tribute Portfolio

Edi Prodan

Foto Marko Gracin, Milan Đekić, Hoteli Jadran Rijeka

Foto Marko Gracin, Milan Đekić, Hoteli Jadran Rijeka

Prijestolnica Kvarnera postaje dijelom tržište od 200 milijuna turista visoke klase



Do Božića Rijeka će postati prvim gradom, prvom lokacijom u Hrvatskoj u kojoj će Marriott International, najveća svjetska hotelska kompanija, imati svoj hotel.


Riječ je o našem hotelu Jadran koji k tome ove godine obilježava točno 110 godina postojanja. Jadran će biti dijelom branda Tribute Portfolio, što je iznimna čast za Rijeku, ali i Hrvatsku kao i za cjelokupni naš turizam.


 




Glavni projekt obnove izradio je ugledni riječki arhitekt Saša Randić, dok dizajn interijera potpisuje studio Saar Zafirr Design, što je također svjetski vrh.


Ovo je prvi korak u realizaciji vrlo ambicioznog strateškog razvojnog plana koji imaju Jadran Hoteli, na red će doći i Neboder, Continental kao i Bonavia.


Cilj nam je raditi s najboljima, tako će biti s Jadranom za koji su poznati elementi dizajna i izgleda, tako će biti i s ostalima.


Prvi gosti prije Božića


Koliko god djelovalo ambiciozno, vjerujte mi nije, sva je dokumentacija prikupljena, krećemo u posao te će prije ovogodišnjeg Božića obnovljeni hotel Jadran u Marriott Tribute Portfolio sustavu biti spremni prihvatiti prve goste.



Vrlo sugestivno zazvučale su riječ Kristiana Šustara, jednog od najuglednijih hrvatskih hotelskih managera, stručnjaka zavidnog iskustva upravo u radu s najboljim hotelima, inače direktorom i članom Uprave Jadran Hotela na konferenciji za novinare prigodom potpisivanja ugovora s Marriott Internationalom za otvaranje prvog Tribute Portfolio hotela u Rijeci.


S Mariottove strane potpisivanju ugovora pristupila je Silvija Lovreta, potpredsjednica razvoja za Srednju i Jugoistočnu Europu Marriott Internationala.



– Prije svega zahvalila bih se vlasničkom timu Jadran Hotela na ukazanom povjerenju i što je prepoznao brand Tribute Portfolio kao odgovarajući za svoju tvrtku.


Ponosna sam što zajedno krećemo na put brendiranja Jadrana čime će Tribut Portfolio stići u Hrvatsku. Brend je to koji okuplja posebne, osebujne hotele, one s naglašenom karakterom, dizajnom i identitetom što Jadran upravo jeste.


Ulaskom u Tribute Jadran će dobiti sve prednosti – od marketinških pa sve do Marriott loyalty programa koji u svijetu ima 200 milijuna korisnika čime će i Jadran posti dijelom tog tržišta.


I da, svakako se nadam da je ovo tek početak jedne dugotrajne i nadasve uspješne suradnje, naglasila je Lovreta.


Drugi ugledni hotelski lanac


Potpisivanju ugovora prisustvovao je i gradonačelnik Marko Filipović čime je dodatno naglašen značaj dolaska Mariotta u Rijeku.



– Jako mi je drago da se uspješna riječka turistička priča nastavlja ovom ambicioznom investicijom Jadran Hotela koji je za partnera odabrao Marriott.


Dolazak i drugog uglednog svjetskog hotelskog lanca u Rijeku potvrda je naših dugogodišnjih težnji razvoja Rijeke kao urbanog turističkog centra.


To je i razumljivo jer Rijeka ima permanentni turistički rast te je stigla do prosjeka od 3,5 noćenja po turistu, što je prije desetak godina bilo nezamislivo.


Dolazak Marriotta će nam mnogo značiti u promociji grada i turističke ponude. Vjerujem da je to prvi korak tvrtke koja je lani preuzela Jadran Hotele, da Rijeka ide putem koji će jako povećati kvalitetu i zadovoljstvo gostiju što posjećuju Rijeku.


Svakako volio bih da se i u procesu renoviranja i redizajniranja hotela Jadran što je moguće više koriste domaće snage i resursi, naglasio je Filipović.


Vrhunski uradak


Nakon službenog dijela, konferencije i potpisivanja ugovora imali smo ekskluzivnu priliku razgledati i pilot sobu u kojoj je predstavljen dizajnerski smjer budućeg Jadrana.



Uz jedinstvenu poziciju hotela koji je skoro pa uronjen u more, naglasak je stavljen na retro pristup, od osvjetljenja i korištenja boja do samih dizajnerskih rješenja u oblikovanju namještaju.


Jasno se stavlja na znanje i izgledom unutrašnjosti da je riječ o iznimno uglednom hotelu koji je stvarao povijest te djelatnosti u ovom dijelu Europe.



Jadranu je naime ove godine točno 110 godina, a svečano je bio otvoren na – dan Sarajevskog atentata, 28. lipnja 1914. godine.


U svakom slučaju vrhunski uradak Saar Zafir Designa, tvrtke iz Amsterama koja potpisuje jedne od najznačajnijih hotelskih interijera u svijetu, kao i dobitnike brojnih značajnih dizajnerskih priznanja.



Jadran hoteli Rijeka, u vlasništvu su kompanija Gold Tree Group i Gold Tree Hospitality, te su u partnerstvu s investicijskom grupacijom WH Europe, vodeća hotelska grupacija na području Rijeke i šireg gradskog prstena.


Upravljaju sa šest hotela s više od 730 smještajnih jedinica te kampom od 300 parcela različitih kategorija.