Foto Marko Gracin, Milan Đekić, Hoteli Jadran Rijeka
Prijestolnica Kvarnera postaje dijelom tržište od 200 milijuna turista visoke klase
povezane vijesti
Do Božića Rijeka će postati prvim gradom, prvom lokacijom u Hrvatskoj u kojoj će Marriott International, najveća svjetska hotelska kompanija, imati svoj hotel.
Riječ je o našem hotelu Jadran koji k tome ove godine obilježava točno 110 godina postojanja. Jadran će biti dijelom branda Tribute Portfolio, što je iznimna čast za Rijeku, ali i Hrvatsku kao i za cjelokupni naš turizam.
Glavni projekt obnove izradio je ugledni riječki arhitekt Saša Randić, dok dizajn interijera potpisuje studio Saar Zafirr Design, što je također svjetski vrh.
Ovo je prvi korak u realizaciji vrlo ambicioznog strateškog razvojnog plana koji imaju Jadran Hoteli, na red će doći i Neboder, Continental kao i Bonavia.
Cilj nam je raditi s najboljima, tako će biti s Jadranom za koji su poznati elementi dizajna i izgleda, tako će biti i s ostalima.
Prvi gosti prije Božića
Koliko god djelovalo ambiciozno, vjerujte mi nije, sva je dokumentacija prikupljena, krećemo u posao te će prije ovogodišnjeg Božića obnovljeni hotel Jadran u Marriott Tribute Portfolio sustavu biti spremni prihvatiti prve goste.
Vrlo sugestivno zazvučale su riječ Kristiana Šustara, jednog od najuglednijih hrvatskih hotelskih managera, stručnjaka zavidnog iskustva upravo u radu s najboljim hotelima, inače direktorom i članom Uprave Jadran Hotela na konferenciji za novinare prigodom potpisivanja ugovora s Marriott Internationalom za otvaranje prvog Tribute Portfolio hotela u Rijeci.
S Mariottove strane potpisivanju ugovora pristupila je Silvija Lovreta, potpredsjednica razvoja za Srednju i Jugoistočnu Europu Marriott Internationala.
– Prije svega zahvalila bih se vlasničkom timu Jadran Hotela na ukazanom povjerenju i što je prepoznao brand Tribute Portfolio kao odgovarajući za svoju tvrtku.
Ponosna sam što zajedno krećemo na put brendiranja Jadrana čime će Tribut Portfolio stići u Hrvatsku. Brend je to koji okuplja posebne, osebujne hotele, one s naglašenom karakterom, dizajnom i identitetom što Jadran upravo jeste.
Ulaskom u Tribute Jadran će dobiti sve prednosti – od marketinških pa sve do Marriott loyalty programa koji u svijetu ima 200 milijuna korisnika čime će i Jadran posti dijelom tog tržišta.
I da, svakako se nadam da je ovo tek početak jedne dugotrajne i nadasve uspješne suradnje, naglasila je Lovreta.
Drugi ugledni hotelski lanac
Potpisivanju ugovora prisustvovao je i gradonačelnik Marko Filipović čime je dodatno naglašen značaj dolaska Mariotta u Rijeku.
– Jako mi je drago da se uspješna riječka turistička priča nastavlja ovom ambicioznom investicijom Jadran Hotela koji je za partnera odabrao Marriott.
Dolazak i drugog uglednog svjetskog hotelskog lanca u Rijeku potvrda je naših dugogodišnjih težnji razvoja Rijeke kao urbanog turističkog centra.
To je i razumljivo jer Rijeka ima permanentni turistički rast te je stigla do prosjeka od 3,5 noćenja po turistu, što je prije desetak godina bilo nezamislivo.
Dolazak Marriotta će nam mnogo značiti u promociji grada i turističke ponude. Vjerujem da je to prvi korak tvrtke koja je lani preuzela Jadran Hotele, da Rijeka ide putem koji će jako povećati kvalitetu i zadovoljstvo gostiju što posjećuju Rijeku.
Svakako volio bih da se i u procesu renoviranja i redizajniranja hotela Jadran što je moguće više koriste domaće snage i resursi, naglasio je Filipović.
Vrhunski uradak
Nakon službenog dijela, konferencije i potpisivanja ugovora imali smo ekskluzivnu priliku razgledati i pilot sobu u kojoj je predstavljen dizajnerski smjer budućeg Jadrana.
Uz jedinstvenu poziciju hotela koji je skoro pa uronjen u more, naglasak je stavljen na retro pristup, od osvjetljenja i korištenja boja do samih dizajnerskih rješenja u oblikovanju namještaju.
Jasno se stavlja na znanje i izgledom unutrašnjosti da je riječ o iznimno uglednom hotelu koji je stvarao povijest te djelatnosti u ovom dijelu Europe.
Jadranu je naime ove godine točno 110 godina, a svečano je bio otvoren na – dan Sarajevskog atentata, 28. lipnja 1914. godine.
U svakom slučaju vrhunski uradak Saar Zafir Designa, tvrtke iz Amsterama koja potpisuje jedne od najznačajnijih hotelskih interijera u svijetu, kao i dobitnike brojnih značajnih dizajnerskih priznanja.
Jadran hoteli Rijeka, u vlasništvu su kompanija Gold Tree Group i Gold Tree Hospitality, te su u partnerstvu s investicijskom grupacijom WH Europe, vodeća hotelska grupacija na području Rijeke i šireg gradskog prstena.
Upravljaju sa šest hotela s više od 730 smještajnih jedinica te kampom od 300 parcela različitih kategorija.