Foto Pevex
Rezultat je to višegodišnje poslovne transformacije tvrtke kojom se okreću budućnosti, dok u korijenu novog imena žele zadržati i sve dosadašnje uspjehe koji su rezultat predanog i odgovornog rada cjelokupnog kolektiva
Nakon četiri uspješne godine poslovanja pod novom Upravom, tvrtka Pevec mijenja logotip te nastavlja svoj rad bez dosadašnjeg prepoznatljivog simbola – stiliziranog pijetla.
Rezultat je to višegodišnje poslovne transformacije tvrtke kojom se okreću budućnosti, dok u korijenu novog imena žele zadržati i sve dosadašnje uspjehe koji su rezultat predanog i odgovornog rada cjelokupnog kolektiva.
„Željeli smo, prije svega, suptilnu promjenu kojom dokazujemo da ne bježimo od svoje prošlosti već se jednostavno okrećemo budućnosti i mlađim generacijama, što dokazuje i slovo X u imenu. Korijen imena ostao je isti, a on simbolizira sve naše kolege, od kojih su neki s nama čak i dva desetljeća, kao i njihov predan rad zbog kojih Pevex ne bi bio ono što je danas. Ime je osnovno obilježje tvrtke, ali zaposlenici su oni koji jamče njen uspješan rast, izjavio je okupljenima predsjednik Uprave Peveca, Jurica Lovrinčević.
Budući rad Pevex-a bazirat će se na razvoju trgovina manjeg formata, ali će zadržati i sve atribute po kojima je poznat – ostaje domaći, cjenovno pristupačni trgovački lanac sa širokim asortimanom proizvoda. U planu tvrtke je da se do kraja 2020. godine promjene glavna obilježja na centrima.
Posebno se izdvaja prodajni centar Jankomir, koji će se, osim veličinom, isticati i najširim asortimanom proizvoda te postati flagship centar, odnosno perjanica tvrtke Pevex.
Prodajni centar Vinkovci, čije se otvorenje planira početkom rujna, biti će prvi izgrađeni centar s potpuno novim vizualnim identitetom. Tvrtka Pevex će redizajnirati i svoj klub vjernosti koji trenutno broji gotovo 500 tisuća vjernih kupaca.
Podsjetimo, u odnosu na 2015. godinu, zaključnu godinu poslovanja prethodnog vodstva tvrtke, ukupni prihodi Peveca porasli su za čak 65 posto, dok je neto dobit porasla za gotovo 480 posto.
Uz to, tvrtka je u protekle četiri godine u vlasništvo preuzela devet postojećih prodajnih centara, otvorila sedam novih prodajnih centara te zaposlila gotovo 900 novih djelatnika. Ukupni prihodi tvrtke porasli su na 1,954 milijarde kuna dok je neto dobit porasla na 139,6 milijuna kuna u 2018. godini.