Keight Hotel

Opatijska bombonijera skriva pravo bogatstvo. Upoznajte prvi Curio Collection by Hilton hotel u Hrvatskoj

Alenka Juričić Bukarica

Foto Sergej Drechsler, Nel Pavletić/PIXSELL

Foto Sergej Drechsler, Nel Pavletić/PIXSELL

Jako smo ponosni i zadovoljni kako je sve na kraju ispalo. Išli smo polako, puno smo radili, nismo žurili niti se zaduživali, i to se pokazalo dobrim smjerom, kazala je Katica Hauptfeld



Pet zvjezdica, 54 sobe, ulaganje veće od 25 milijuna eura, prvi Curio Collection by Hilton hotel u Hrvatskoj i jedan od tek nekolicine u Europi… Ovo su samo neke od brojki koje se odnose na novi petozvjezdani Keight Hotel Opatija – Curio Collection by Hilton koji je s radom počeo u lipnju, dok će svečanost otvaranja biti upriličena idućeg petka.


Riječ je i o investiciji opatijske obitelji Hauptfeld, odnosno turističke agencije Katarina line, čiji su članovi na čelu s vlasnicom Katarina linea Katicom Hauptfeld u ovaj projekt unijeli svoje iskustvo i znanje. Ali i ljubav prema Opatiji, što se vidi u nizu detalja kojima se odaje hommage »staroj dami« i kolijevki hrvatskog turizma.


Obiteljski projekt


Da se radi o obiteljskom projektu vidi se već na samom ulazu u hotel, ali i kroz čitavu unutrašnjost. Naime, dobrodošlicu gostima u lobiju hotela pruža i vitrina s kolekcijom Pierrota, lika koji je posebno bio prirastao srcu pokojnom Miljenku Hauptfeldu.




Govoreći o sjećanjima na supruga Miljenka, ali i želji da i kroz sam objekt hotela gostima predstavi Opatiju i ovaj kraj u najboljem svjetlu, Katica Hauptfeld kazala je kako je kolijevka turizma doista nešto što daje tu crtu prepoznatljivosti ovom obiteljskom hotelu.



– Naravno da smo Opatiju htjeli uključiti u projekt jer je po meni Opatija jedinstvena sa svojim parkovima, florom… Kroz murale koji prikazuju kombinaciju opatijskih veduta i naših Pierrota, a koje je naslikala mlada opatijska umjetnica Lara Karlavaris, htjeli smo i našim gostima pokazati tu ljepotu Opatije. Puno toga smo definirali u tijeku realizacije projekta, pojasnila je Hauptfeld.


Inače, novi je opatijski petozvjezdani hotel napravljen na području gdje je nekad bila zgrada posrnule firme Trgovačko Opatija. Nakon odlaska TO-a u stečaj, Katarina line je kupila jedan dio postojeće zgrade Trgovačkog, a na katu su bila dva strana koja su kupljena kasnije.


Ideja je bila da ondje bude sjedište agencije Katarina line, međutim, kako se nije odmah uspjelo kupiti stanove na katu, sjedište nije preseljeno na Slatinu, već u Spinčićevu ulicu.



– Istina je da nisam ni sanjala da ćemo na kraju uspjeti skupiti sredstva za gradnju hotela i na početku svega uopće uspjeti na natječaju dobiti te prostore Trgovačkog koje su zadnje prodavali. S vremenom smo kupili i ta dva stana te zaokružili cjelinu.


U to vrijeme smo napravili projekt za manji hotel s 34 sobe. Međutim, kako se potom ukazala prilika da kupimo i još jednu manju staru kuću u neposrednom susjedstvu, kupili smo i taj dio te krenuli u novi projekt s većim kapacitetom.


Na projektu je radio poznati arhitektonski studio 3LHD te smo definirali objekt s 54 sobe. I napravili su sjajan projekt, najviše što se moglo u tako ograničenom prostoru. Drago mi je da danas čujem goste kako kažu da je hotel opatijska bombonijera koja, kad je otvoriš, otkriva svoje bogatstvo, kazala je Hauptfeld.


Simbol vječnosti


Ono po čemu je ovaj projekt važan je i to što je u projekt bila od početka uključena čitava obitelj pa je tako, primjerice, kći Anamaria osmislila ime Keight koje je spoj slova K i broja osam koji je našoj sugovornici, otkriva, sretan broj.



Lokalni dizajneri osmisli su i simbol vječnosti koji je inkorporiran u ime, kao i oznake soba… Tijekom gradnje i opremanja također su radile domaće tvrtke i dobavljači.


Jedna od zanimljivosti je i da je sam projekt iskopa temelja bio vrlo zahtjevan s obzirom na poziciju objekta, kao i činjenicu da je ukopan pet metara ispod razine mora. Kod projektiranja i gradnje pazilo se da se zadovolje visoki standardi koje imaju današnji gosti, a koji preferiraju smještaj s pet zvjezdica, pa su tako kvadrature soba od 32 i više kvadrata.


Vrijedi istaknuti i da svaka smještajna jedinica ima poseban sustav ventilacije, čime se diže razina sigurnosti, kao i da se jako pazilo na zvučnu izolaciju s obzirom da se hotel nalazi u centru Opatije.


A kako bi se i ovaj kraj inkorporiralo u novi hotel, prilikom uređenja hortikulture, svoje mjesto u okolištu Keighta svoje mjesto je našlo i petnaestak stabala pravih lovranskih trešanja.


Što se tiče samih sadržaja, tu je restoran, višenamjenski prostor za sastanke do stotinjak sudionika, spa i wellness zona s poluolimpijskim bazenom od 25 metara, bar na krovu na kojem se nalazi i vanjski bazen…


Tim djelatnika


Novi je hotel na neki način zaokružio poslovnu priču obitelji Hauptfeld, koju je Katica Hauptfeld počela samostalno nakon raspada tadašnjeg Kvarner Expressa. Izgradila je jednu od najvećih turističkih agencija u Hrvatskoj te u ponudi ima najveću flotu malih kruzera jedrenjaka na Jadranu, a novi je objekt samo još dodatno ojačao ovu uspješnu opatijsku poslovnu turističku priču.


Hotel Keight danas radi pod brendom i menadžmentom svjetskog brenda Hilton, i to njihova novog podbrenda Curio.



Ovu oznaku, naime, ima tek oko 170 hotela u cijelom svijetu, a Hilton ih dodjeljuje samo hotelskim objektima koji se od ostalih ističu posebnom kvalitetom, dizajnom ili povijesnom vrijednošću. Samim time je opatijski hotel ušao na listu najboljih u svijetu, a na vidljivosti među gostima je dobila i sama Opatija. Posebno među gostima s američkog tržišta.


Katica Hauptfeld je, govoreći o novom visokokategorniku, istakla i same djelatnike koji su nezaobilazan dio cijele ove priče.


– Ono čime se posebno ponosim i ja, kao i moja obitelj, je tim djelatnika koji radi u hotelu. Riječ je uglavnom o mladim ljudima s ovog područja koji su hotel prihvatili kao svoj i stvarno se jako trude svatko u svom poslu. A to primjećuju i sami gosti.



Među kojima, mogu reći, ima i onih koji nam se vraćaju po treći put, iako je hotel s radom počeo tek u lipnju. Popunjenošću smo zadovoljni, a drago mi je istaknuti i kako smo sadržaje poput bara, restorana ili wellness zone otvorili i za vanjske goste, kazala je Hauptfeld dodajući kako se, primjerice, lokalne okuse gostima predstavlja kroz ponudu bribirskog prisnaca, ovčjeg sira iz Liča, učkarskog sira, kvarnerskog škampa…


Dodajmo i kako su u Katarina lineu ovu investiciju financirali iz vlastitih sredstava i manjeg kredita, dakle bez stranih investitora, čime je značaj ove investicije još veći.


– Jako smo ponosni i zadovoljni kako je sve na kraju ispalo. Išli smo polako, puno smo radili, nismo žurili niti se zaduživali, i to se pokazalo dobrim smjerom. Osobno me veseli i da je ovih dana Grad potpisao ugovor o izmještanju benzinske stanice pa će ovaj prostor ispred našeg hotela vjerujem u dogledno vrijeme postati trg kakav Opatija i zaslužuje, zaključila je naša sugovornica.