
Foto Luigi Opatija
Valentina Jonjić predstavila je uspjehe svoje tvrtke iz Ike, a zainteresirana publika imala je prilike čuti praktične savjete o tome kako stvoriti atmosferu dobrodošlice za ljubimce i njihove vlasnike, koji su proizvodi trenutno aktualni na tržištu te kako s malim ulaganjima stvoriti veliki učinak na zadovoljstvo gosta
povezane vijesti
U utorak je u opatijskom poduzetničkom inkubatoru Hubbazia održan panel s ciljem poticanja svijesti o pet-friendly okolini te o važnosti proizvoda i usluga u turizmu koji je prilagođen kućnim ljubimcima.
Organizatori događanja su bili stručnjaci tvrtke Coco’s management pod voditeljskom palicom Valentine Jonjić, a gosti panela su bili Petar Aračić iz tvrtke Fast Review, te Rose Marie Šturlić Raspor, direktorica hotela iz Liburnia Riviera Hoteli grupacije.
U uvodnom izlaganju Valentina Jonjić predstavila je uspjehe svoje tvrtke iz Ike, a zainteresirana publika imala je prilike čuti praktične savjete o tome kako stvoriti atmosferu dobrodošlice za ljubimce i njihove vlasnike, koji su proizvodi trenutno aktualni na tržištu te kako s malim ulaganjima stvoriti veliki učinak na zadovoljstvo gosta.
Rose Marie Šturlić Raspor istaknula je važnost Opatije kao pet-friendly destinacije, a vlastitim primjerom dočarala je koliki pozitivan utjecaj na poslovanje imaju društvene mreže i recenzije zadovoljnih vlasnika kućnih ljubimaca. U svom izlaganju približila je publici poslovne uzance njezine tvrtke vezane za kućne ljubimce te kako su uspješno implementirali pet-friendly pristup u svoje poslovanje.

Foto Luigi Opatija
Petar Aračić nadovezao se s prezentacijom važnosti pozitivnih recenzija i velikih prilika za tržište od 90 milijuna obitelji koje putuju s ljubimcima. Istaknuo je kako će nezadovoljan gost u znatno većem postotku ostaviti negativnu recenziju nego što će zadovoljan gost ostaviti pozitivnu recenziju. Stoga je naveo niz praktičnih načina kako potaknuti goste da ostave recenziju, a istovremeno istaknuo i važnost da se educiraju djelatnici i naglasi svijest kako pozitivna recenzija znači – poslovnu dobit za vlasnika.
Ovo događanje ujedno je bila i prilika za razmjenu ideja, a za kraj smo iz publike imali prilike čuti i najavu novih poduzetničkih inicijativa koje će dodatno potaknuti razvoj Opatije pet-friendly destinacije.

Foto Luigi Opatija